Gestopt in November. Wie nog meer?

Plu, ja beide uitkomsten zijn positief dus als ik zo bekijk is dat minder spannend. Vervelende is het wachten.

Nog wel vraagje en mogelijk weten jullie het; ik heb sinds gisteren af en toe vloeibare afscheiding. Herkennen jullie dit en waar zou dit mee te maken hebben?
 
<p style="text-align: left;">Pff we herkennen onszelf zo in het wachten... succes allemaal!</p>
 
Als je in het ziekenhuis wil bevallen anno moet ke wel n aanvullende verzekering nemen, dit wordt zonder verzekering namelijk alleen vergoed met medische reden.
 
Hoi meiden ik ben overgestapt op de basis verzekering van delta loyd omdat stel dat ik ergens volgend jaar zwanger wordt kan ik tijdens het jaar een aanvullende verzekering afsluiten. Dus betaal nu nog geen extra kosten die er ook nog niet zijn. Ga zo maar weer een testje doen
 
Weer negatief :-( morgen dus maar gewoon aan de wijn en hoop dat het nou is gauw mag komen want als dit zo blijft heb ik dus een hele wisselende cyclus wat zwanger worden niet vergemakkelijkt :-(
 
Ik heb wel een aanvullende verzekering omdat als ik volgend jaar moet bevallen (ik hoop dat dat gaat gebeuren), ik dat in ziekenhuis wil. En dan is zoals Lineke zegt het wel nodig tenzij je dat zelf wil en kan betalen. Goed idee amanda om te kijken of dat nog mogelijk is halverwege het jaar. Helaas kan ik niet makkelijk overstappen ivm hoge tandarts verzekering die ik nodig heb.

Ah amanda wat irritant! Je wordt zo op de proef gesteld! Ik snap dat je er nu ook onzeker van wordt! Ik hoop dat er nog hoop is dat je misschien zwanger bent en dat de test dat nog niet oppikt en anders dat je zo snel mogelijk ongesteld wordt. Dan weet je de tijd van deze cyclus en kan je door naar volgende ronde. Hoelang waren je vorige cyclussen?

Ik ben vannacht ongesteld geworden dus die vloeibare afscheiding was in dit geval voorteken van menstruatie. Ik merk wel dat het anders is dan voor mijn miskraam. Andere tot weinig symptomen dan ik gewend was! En bloed is ook anders van kleur, helderder met hele kleine stolsels (sorry voor de details). Herkent iemand dat het anders is de eerste menstruatie na de miskraam? Verder ben ik wel heel blij want nu heb ik duidelijkheid en het is 1 dag later dan ik dacht dus cyclus van 29 dagen. Ben benieuwd hoe het komende dagen verloopt qua hoeveelheid de hoelang duurt. Gek is het dat het allemaal nieuw is terwijl ik het wist voor mijn miskraam maar moet het nu allemaal weer opnieuw ontdekken! Spannend eigenlijk wel! Maar goed morgen aan de wijn!

Jullie nog leuke plannen?
 
Terug
Bovenaan