Gestopt in November. Wie nog meer?

Hallo allemaal, leuk om jullie ervaringen te lezen. Mag ik aansluiten?

Ik ben 27 en mijn vriend 31. Op 2 nov mijn mirena spiraal laten verwijderen na 3 jr. Wordt onze eerste. Tijdens mijn mirena helemaal niet ongesteld geweest, dus geen idee hoe mijn cyclus zou zijn.

Na verwijderen 2-3 dagen licht gebloed. Daarna na 26 dagen heel heftig ong geworden op 28 nov. Was stiekem wel blij om te weten dat alles nog werkt na 3 jr niet ongesteld. Nu gisteren voor de 2e keer ong geworden na 32 dagen op 29 dec. Gelukkig veel minder heftig dan de eerste keer. Wel dus onregelmatige cyclus (tussen 26 en 31 dagen).

Ga dus eigenlijk al ronde 3 in en wil In januari ovulatietesten gaan doen. Verwachte NOD met onregelmatige cyclus tussen 23 en 29 januari(?). Ga denk ik vanaf 7 jan dagelijks ovulatietest doen om hem niet te missen.

Iemand tips of ervaringen met ovulatietesten?

Slik sinds oktober foliumzuur en vanaf 1 januari stoppen mijn vriend en ik met roken, hopen dat dit het zwanger worden gaat helpen!

Jullie ook allemaal succes natuurlijk! Spannenddd! Groetjes, Sparkle1989
 
Hoi,

Sorry dat ik er zo tussendoor kom, maar ben nog maar net lid.. Na 9 jaar pil ben ik gestopt in november, gelijk ongesteld geworden en erna niet meer. Ik dacht begin/half vorige week mijn eisprong te voelen  dus hebben vorige week om de dag geprobeerd. Nu heb ik gisteren en vandaag lichte steken links en rechts onderin mijn buik en zie ik net bruinige afscheiding. Kan dit een innesteling zijn? Of zou dit de menstruatie zijn..

 
Vandaag mijn laatste primolut pilletje genomen. Dus nu maar hopen dat ik snel ongesteld word. Ik zou het volgens schema maandag moeten worden dus hoop dat dat dan ook zo is.

Amanda & Nassirraa zijn jullie al ongesteld geworden? Las dat jullie allebei helaas negatief hebben getest dus hoop dat het dan snel komt. Of dat jullie een late eisprong hebben gehad en dan als nog zwanger zijn natuurlijk.

Hoop dat we dit jaar morgen allemaal positief kunnen afsluiten en vol goede moed het nieuwe jaar in kunnen gaan. En dat we volgend jaar rond deze tijd allemaal of bevallen zijn of zwanger haha!
 
Nasira en Amanda wat worden jullieop de proec gesteld zeg. Vervelend dat de testen negatief blijven en de menstruatie nog niet doorzet.

zonnetje ik hoop dat je maandag je menstruatie krijgt en je dan eindelijk echt kan beginnen!!

Sparkle en billy welkom.

Billy, ik heb de afgelopen 2 keer na mijn menstruatie een paar dagen bruine afscheiding gehad. Maar voor alsnog niet zwanger helaas. Kan bij jou natuurlijk iets heel anders zijn.

Sinds vandaag ben ik erg in twijfel.  Ben al een paar dagen in vlagen misselijk door de dag heen, en sinds vandaag scheroe steken onder in mn buik. Volgende week vrijdag is mn NOD dus nog eventjes geduld.
 
Hier nog niet ongesteld dus als ik volgend weekend nog niet ongesteld ben toch nog maar weer x testen. Hoop toch echt gauw iets meer te weten want dit is ook niks sta gewoon stil... ja ik hoop met iedereen mee dat we volgend jaar rond deze tijd allemaal bevallen zijn of zwanger zijn..

zonnetje hoop dat jij maandag gewoon ongesteld mag worden jij hebt er helemaal al lang op moeten wachten.

welkom bij de club nieuwe dames
 
Welkom sparkle en Billy



Amanda wat vervelend die onzekerheid. Hoop dat het je snel duidelijk word.

En dames ik heb nog even met de verkering overlegd.

Inrpincipe ben je met basis wel verzekerd alleen als je zelf graag in het ziekenhuis wilt bevallen dan zijn de kosten voor eigen rekening. Word je door gewezen Door de dokter of gynaecoloog  ben je gewoon gedekt.

Je bent alleen niet gedekt voor de kraam hulp en die zal je tussen de 24/80 uur hebben dat bepalen hun hoelang je het nodig hebt. Die kosten zijn 4.30 per uur.

 
Ja zo erg, ik zit vandaag gewoon op dag 80 van mijn cyclus. Maar moet eerlijk zeggen toen ik het eenmaal wist was rond dag 40 en toen ben ik er minder mee bezig geweest. Moest toen natuurlijk al 3.5 week wachten voor ik eindelijk terecht kon en toen nog 10 dagen die pilletjes. Maar toen ik nog niet wist dat ik het had vond ik elke dag heel lang duren.

Mael ik hoop dat het bij jou raak is deze maand. Maar je moet nog even wachten om te testen he?

Wanneer heeft de rest z'n nod?
 
Anno ik heb ook al de hele verzekering binnestebuiten gekeerd om alles uit te zoeken. Het liefst wil ik debasisverzekering behouden, daarin krijg ik 208 euro vergoed voor bevallen in het ziekehuis zonder medische noodzaak.

Zonnetje, goed van je dat je er toen minder mee bezig was. Klopt ik moer nog wachten. Vrijdag zal mn cyclus 26 dagen zijn dat was het vorige maand ook. Dus echt pas volgende week testen
 
Terug
Bovenaan