Gestopt in November. Wie nog meer?

Je hebt gelijk Mael, eerder testen heeft vaak geen nut. Soms wel natuurlijk, maar als je kan wachten zou ik dat altijd doen. En als je positief test volgende week begint het nieuwe jaar voor jou wel heel goed. Ik zal in ieder geval voor je duimen.
 
@mael,

Okee top ik hou het ook zo,Wil het liefst thuis bevallen dus komt niet zo raar uit.

Nod duurd bij mij nog even ik ga nu me vruchtbare week weer in en daarna op de wacht bank spannend!!!

Iedereen alvast een een fijne jaarwisseling!!

En voor iedereen veel goeds in 2017
 
Ik heb nu de verzekering van delta loyd afgesloten. En ik hooooop volgend jaar te bevallen in het ziekenhuis.

Amanda miss is je cyclus ff de weg kwijt? En dat ie door de stress nog langer uit blijft?

Zonnetje ik duim voor je voor maandag!

fijne jaarwisseling allemaaaaal! Een geluk, kunnen nu toch wijntjes drinken vanavond!
 
Ik  ben verzekerd bij zilverenkruis en heb altijd de basisverzekering maar twijfel nu toch over de aanvullende ivm een eventuele zwangerschap en de kosten die dat met zich mee brengt.. iemand ervaring met die kosten?
 
Ik ben al heel uitgebreid verzekerd, dus dat is wel fijn in dit geval. Hoop toch wel ergens in 2017 te bevallen of in ieder geval zwanger te zijn haha. Als ik me bedenk dat ik nu al 7 maanden van de pil af ben schiet dat niet echt op. Hopelijk gaat het bij jullie sneller als bij mij.

Amanda en Nassirra zijn jullie al ongesteld geworden?

Voor degene die dit weekend kunnen testen succes. Er stond me iets bij dat iemand dacht ik morgen nod had?
 
Hier nog steeds geen teken van een menstruatie, maar ook geen positieve test.

Ik ga maandag maar even langs de huisarts om te kijken of ze bloed kunnen prikken.

 
Nassirraa dit was toch ook jou eerste ronde of had jij al een normale cyclus? Ik voel sinds vanochtend wel wat gevoelige borsten maar vraag me af of ik weer moet testen gister was die met een gewone test harstikke negatief.. nu in twijfel of ik vandaag misschien een vroege test moet gebruiken... ondertussen al 6 dagen overtijd als ik uitga van een cyclus van 28 dagen.. elke keer die kleine hoop dat het dan toch misschien een zwangerschap zal zijn maakt mij zo ellendig als blijkt dat de test weer negatief is
 
Ik heb in november een miskraam gehad met 5 weken, was een spontane miskraam en 2 dagen gebloed. Daarna een echo gedaan en mijn baarmoeder was schoon.

Ik heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen, ben nu al 8 dagen overtijd. Ik heb allemaal zwangerschapssymptomen maar geen positieve test.

2 weken na mijn miskraam heb ik een eisprong gehad, want het hcg hormoon was al heel snel uit mijn lichaam.

Bij mij kan het twee kanten op, zwanger zijn of mijn menstruatie is gewoon niet op gang gekomen. Wat heel raar is omdat ik een eisprong heb gehad.
 
Terug
Bovenaan