Gestopt in November. Wie nog meer?

Fijne jaarwisseling allemaal. Ik ga dus ongesteld het nieuwe jaar in, maar positief bekijken, ik kan vanavond proosten met een wijntje.

Succes Nassiraaa, spannend hoor... Blijft raar allemaal die hormonen.

Heb vandaag Sensitest ovulatietesten besteld en stop vanaf morgen met roken. Drinken doe ik niet veel, dus daar maak ik me niet druk om.

Op een mooi 2017 voor ons allemaal!
 
Nou hier opnieuw een teleurstelling.. eerst blij verrast een heel licht streepje zichtbaar bij de vroege sensitest toen toch de digitale vroege test van clearblue en die geeft aan niet zwanger.. nu helemaal depri ervan
 
Pff dat snap ik Amanda. Hoop maar dat je snel door kan naar de volgende ronde. Is echt stom als je steeds teleurgesteld word.

Ik wil jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling wensen. Dat het voor ons allemaal maar een heel mooi jaar mag worden.
 
Inderdaad allemaal gelukkig nieuw jaar en de beste wensen. Dat onze wensen dit jaar zeker uit mogen komen!!

Hier nog steeds niet ongesteld maar m'n borsten doen echt pijn.. morgen maar weer opnieuw testen hopelijk nu weer positief of licht positief heb nog steeds m'n hoop op die ene positieve en probeer de 2 negatieve nog even te vergeten..
 
Gelukkig nieuw jaar allemaal!!

Hopelijk komt iedereen zijn wens uit in 2017 (duimen duimen duimen)

Amanda ik hoop dat je snel meer komt te weten wat een onzekere tijd zal dit voor je zijn

 
Hoi allemaal! Gellukkig nieuwjaar en dat onze wensen in 2017 mogen uitkomen!

Ah amanda wat wordt je nu heen en weer geslingerd. Ik hoop ook dat 2017 voor je positief staet en dat je toch gewoon een positieve test in handen heb! En idd anders overleggen met huisarts!

 
Hoi allemaal! Gelukkig nieuwjaar :)

Heb altijd meegelezen, moest zelf nog wachten op de eerste normale cyclus na het stoppen met de pil.

Deze was er in 1x! Dus de 1e ronde is gestart. Nod 23 januari. Ga er nu nog weinig druk op leggen. Wil het zo spontaan mogelijk houden. We willen niet seks hebben omdat het moet. Misschien als we wat verder in de rondes zijn.

Amanda ik hoop voor je dat je positief gaat testen. En anders dat je snel je menstruatie krijgt. Dan heb je iig duidelijkheid. En kun je verder!

 
Terug
Bovenaan