Gestopt in November. Wie nog meer?


Ey meiden zo vroeg Haha kon m'n ochtendplas niet meer ophouden en wat denken jullie met een vroege test weer een lichtte streep te zien. Dit was een test Vd action die 2 dagen geleden nog negatief gaf :) ga vanmiddag denk ik een gewone test doen als die ook positief is ben ik denk toch zwanger... :) maar hoelang m'n cyclus is dus hoelang ik dan zwanger zou zijn geen idee..
 
<p style="text-align: left;">Wat spannend! Hoop voor je dat de test duidelijker is vanmiddag! Hoeveel dagen ben je nu overtijd als je uitgaat van normame cyclus?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Amanda wat fijn nieuws! Hoop dat je snel erachter komt wanneer, hoelang je dan zwanger bent! Hou ons op de hoogte :

Ohh had ik al gefeliciteerd gezegd? Positieve test is een positieve test!
 
dank je wel meiden.. hier na vanochtend 5 uur een vroege positieve test om 7uur nog een normale test herhaald bij die vroege test een iets duidelijker streepje dan bij de normale test maar toch wel streepjes zichtbaar.. op advies van een vriendin de verloskundige gebeld omdat ik het ook gelijk om mn werk moet vertellen zodat ik niet meer in de rontgenstralen hoef te staan. de vk zei ook van streepjes zijn streepjes of ze nou licht van kleur zijn of niet. streep=positief. die digitale van clearblue laat ik dus lekker in de kast liggen want die heeft mij zaterdag ook teleurgesteld ( waarschijnlijk toen nog te weinig hormonen en verdunde urine) de vk dacht dat ik nu zo rond de 4 weken en paar dagen was dus ik heb 31 januari mijn eerste controle. echt heel onwennig en ook soort eng hoop zo dat het bij mij goed blijft gaan. al die verhalen over miskramen beangstigen je wel.

plu hoe is het met jou hoe ver ben jij nu en heb je ook al een afspraak bij de vk?
 
Oh wat fijn Amanda! Gefeliciteerd, een streep is een streep. Geniet ervan en laat je niet leiden door angst.

Ik ben nog steeds niet ongesteld en vrijdag had ik een negatieve test. Ik hou het even voor gezien, elke keer weer de teleurstelling van een negatieve test is ook niks. Wacht wel af.
 
Gefeliciteerd Amanda!! Een streepje is een streepje toch!

Nassirraa - Ik snap heel goed wat je bedoelt. Toen ik nog niet precies wist dat ik pcos had wist ik ook nooit waar ik aan toe was dat was echt heel vervelend.

Ik ben vandaag ongesteld geworden. Precies zoals de gyneacoloog had gezegd dus dat vind ik wel heel fijn. Nu moet ik vanaf dag 3 tm 7 van mijn cyclus de Clomid pilletjes slikken dus hoop dat ik dan een eisprong krijg. Hoe blij kan je zijn met een menstruatie.

 
Super fijn zonnetje!! Ook eindelijk door kunnen moet voor jou wel heel fijn zijn!

Ik heb net toch nog een digitale test van clearblue gedaan en toch echt zwanger 1-2 geeft die aan dus ben tussen de 3 en 4 weken :) nu echt blijdschap en wat meer rustig geen last gehad van tuurstreepjes gelukkig nu echt bewezen door de digitale test.



Hoop dat iedereen binnenkort ook dit soort nieuws op het forum mag delen.
 
Terug
Bovenaan