Gestopt in November. Wie nog meer?

Yeey zonnetje! Eindelijk wat moet dat heerlijk voelen zeg. Ik kan ook niet wachten tot ik weer ongesteld word.

Hopelijk krijg je ook een eisprong en kun je echt beginnen.
 
Amanda gefeliciteerd! Wat super!
<p style="text-align: left;">En Zonnetje ik hoop voor je dat je eisprong komt :)</p>
 
Ow wat fijn voor je Amanda! Het wachten was het dus allemaal waard! Hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben.

Nasssirraa - Hoop voor jou dat je ook snel ongesteld word, dan lopen we een beetje gelijk, en dan kan jij natuurlijk ook verder.

M - Ik hoop het inderdaad ook, en hoop dat ik niet al te veel bijwerkingen krijg van de Clomid. Ik ben heel benieuwd..
 
Amanda- mijn HA is al twee weken niet bereikbaar as. maandag weer. Ik lig vandaag met gigantische hoofdpijn op bed, waarschijnlijk door de drukke feestdagen. Ben verrot, pijn in m'n hoofd en misselijk.. Haha. Ik ga nu week 7in. Beetje berekend en waarschijnlijk met 8naar de HA en wachten tot 12voor de VK. 18fevruari 2de trimester in! Kan niet wachten!

Het is heel veel wat er op me af komt.. heb al wat boeken maar besteld om wat in te lezen. Hebben jullie nog boek ideeen?
 
Hoi allemaal,
De beste wensen voor 2017 en dat we maar allemaal zwanger mogen worden hihi. Ik zie dat dit bij een paar gelukt is, gefeliciteerd!!

Zelf ben ik ongesteld geworden op oudjaar. Ik was best teleurgesteld, maar dit was poging 1 dus we gaan gewoon vrolijk voor ronde 2. Mijn cyclus is nog onregelmatig door het ontpillen dus gewoon zoveel mogelijk proberen:)

Ik merk wel dat ik minder ongesteld ben dan toen ik aan de pil was. Hadden meer van jullie dit?
 
Beste wensen allemaal!

oooooh super Amanda! Gefeliciteerd. Super!

En wat fijn zonnetje!! Let's get started.



Ik zit als t goed is in m'n vruchtbare periode, dus Lets go. Haha
 
Jeej gefeliciteerd amanda!! Eindelijk het is het wachten waard geweest!



Succes linneke!! Dit is ook mijn vruchtbare week we gaan het zien!

Duimen duimen!
 
Gefeliciteerd Amanda! Wat een fIjm nieuws!!

Ook voor jou zonnetje om eindelijk ongesteld te zijn. Op naar een nieuwe ronde.

Ik zit nu (als het goed is) ook in m'n vruchtbare periode dus aan het werk haha! Wel nu mijn eerste ronde ovulatietesten en die gaf voor nu nog niets aan, maar volgens de app is 6 januari mijn eiersprong.

Voor iedereen een heel gelukkig nieuwjaar dat er maar snel nog meer leuke positieve berichten hier mogen komen te staan!
 
Terug
Bovenaan