Gestopt in November. Wie nog meer?

Sparkle1989 - 26 jan.

A1987 - 27 jan.

Zonnetje 90 - ong 30 jan.

Mali - 3 feb.

Op volgorde van de eerste naar de laatste. Volgens mij zijn er voorlopig geen mensen met nod. De meeste zijn of net zwanger geworden of net ongesteld volgens mij!
 
Kijk, handig zo'n overzichtje! Ik kijk ook stiekem al naar babykleertjes, heel herkenbaar. Ben ook al echt met namen bezig merk ik.

Helemaal spannend voor zonnetje en mali met die lange cyclussen voorheen. Wat zit ik dan eigenlijk te zeuren met mijn 2 afgelopen 'onregelmatige cyclussen' van 26 en 32 dagen na mn spiraal...

Stoppen met roken gaat me gelukkig goed af. Lijkt wel of het makkelijker is nu ik het doel zwanger worden heb. Echt stom, maar eet nu wel (meer dan normaal) filet american, biefstuk, tartaar, zacht gekookte eitjes, brie, gerookte zalm... Allemaal met het idee dat het voorlopig de laatste maand kan zijn hahah. Hebben jullie dat ook of ben ik de enige die zo gek is om hier al aan te denken?!
 
Anoniempje Anno - 18 jan.

M1991 - 23 jan.

Sparkle1989 – 26 jan.
A1987 – 27 jan.
Zonnetje 90 – ong 30 jan.
Mali – 3 feb.</p>
 
Ik kijk inderdaad ook al meer naar babyspullen. Maar wil er ook niet te veel mee bezig zijn al. Dit is pas de 1e ronde. Wie weet duurt het nog super lang voor dat het raak is.

Ik vind de eisprong bepalen maar lastig. Ik denk dat ik het voel. Maar goed kan ook heel wat anders zijn. Heb dan een paar uur een soort buikpijn. Vorige maand ook gehad halverwege cyclus. Bekijk het nu gewoon via een app. Ga er denk ik pas meer mee bezig als het na een half jaar nog niet gelukt is.

Sparkle wat fijn dat het stoppen met roken je zo goed af gaat! Ik heb afgelopen week toen ik uit eten was ook expres nog even een biefstuk gegeten. Je weet maar nooit wanneer je het niet meer mag.



 
Jaa ik kijk ook veel naar baby kleertjes aaah..

Stoppen met roken, gaat me ook gelukkig goed af! Met eten kijk ik nog niet zo nauw. Probeer wel veel vitamine binnen te krijgen maar het is niet dat ik al op let.

zou je vruchtbaarder zijn als je gezonder eet, of zeg ik nu iets heeel stoms!?
 
Ik denk dat als je gewoon gevarieerd eet het altijd goed is. En dat het pas echt een slechte invloed heeft als je alleen maar vet eet, nooit groente etm of juist veel te weinig eet...
 
Terug
Bovenaan