Gestopt in November. Wie nog meer?

Hoi allemaal! Ook weer ff een update, ik moest 1 januari ongesteld worden, werd het uiteindelijk gisteren pas. Eerste menstruatie na het stoppen met de pil, lijkt pijnlijker dan normaal met de pil.

Als ik er nu vanuit ga dat m'n cyclus 35 dagen is, dan heb ik m'n NOD dus weer volgens de app op 12 feb. We gaan ronde 2 in dus weer met verse moed proberen!

Ik betrap mezelf er idd ook op dat ik al bij babykleertjes aan het kijken ben. Had ik eerst ook niet haha! En idd helemaal gelijk dat het klussen nog wel leuk moet blijven, maar toch ga ik het om de dag proberen komende ronde, omdat ik echt geen idee heb wanneer de eisprong precies is en zo zit ik hopelijk wel goed.

Over die eisprong heb m ook niet gevoeld, eigenlijk. Heb ook nog geen zin om aan de slag te gaan met ovulatietesten enzo. Doe ik idd ook als het al te lang niet lukt. Maar nu ronde 2!

Mijn NOD dus:
B88 - 12 feb
 
fijn om te horen dat het met iedereen zo goed gaat! :)

zelf inmiddels een jaar gestopt met roken.

ik voel mijn ovulatie ook niet maar zoals b88 al zegt ook nog geen zin in ovulatie testen. Voor degene die het wel doen snap ik het wel sommige hebben iets meer moeite of iets waardoor het wel nodig is. (weet ff niet hoe ik het goed omschrijven moet maar bedoel het niet verkeerd)

ik zit nog steeds op het wachtbankje..... en dat duurd lang haha.

ook heb ik nog steeds een opgeblazen gevoel,gevoelige tepels,en steken links onderin af en toe. (geen idee wat het is kan het niet plaatsen)

voor nu maar rustig afwachten en er niet te veel bij nadenken. de weken vliegen gelukkig altijd wel voorbij.

zal voortaan onder het bericht me nod zetten dan blijft het een beetje in het zicht voor iedereen.



NOD : 18 jan.
 
<p style="text-align: left;">Spannend Annoniempje!</p>
<p style="text-align: left;">Mijn menstruatie is gelukkig bijna achter de rug, dan kunnen wij ook weer gaan oefenen haha..  moet zeggen dat ik dit x wel echt elke dag menstruatie buikpijn heb gehad, nog nooit last van gehad! Ben blij dat ik er nu weer even vanaf ben en de klusperiode in gaan
 
Hebben jullie trouwens ook van die rare tekentjes staan voor mijn getypte tekst? Hoe krijg ik deze weg?
 
Die tekentjes kan je volgens mij niet weg doen. Ik heb het ook een paar keer gehad maar geen idee hoe het komt.

Ik heb vannacht zo slecht geslapen. Had echt een beetje een opgejaagd gevoel. Heb wel gelezen dat dat door de pilletjes kan komen dus hoop niet dat het zo blijft. Heb de laatste gister genomen dus nu afwachten op mijn eisprong. Hoop zo erg dat het deze maand goed gaat!
 
@ mali , je kan die tekentjes wel weg halen dan moet je je bericht even bewerken. oh jakkes daar is niks aan mali en zeker niet als je die pijn normaal niet hebt, nou fijn dan nu maar weer lekker genieten onder de lakens en hopelijk positief nieuws de volgende x!



@ zonnetje, ooh wat vervelend zeg. er is niks minder dan gebroken nachten. :( ik hoop echt voor je dat je positief nieuws mag brengen zonnetje heel veel succes!



NOD: 18 jan.
 
Hallo Dames,

Zelf ben ik al langer gestopt dan november 2016. Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen?

Liefs
 
Hier in november gestopt met de pil en nu al bijna 8 wk zwanger , dus bij de eerste ronde al raak , ben 36 jaar en heb al een dochter van 4 jaar
 
Terug
Bovenaan