Gestopt in November. Wie nog meer?

Thanks annoniempje!! GAat helemaal goedkomen.



zonnetje: hoop ook op positief nieuws voor jou! Houd ons op de hoogte!

wow lislislis!!! Wat goed, gefeliciteerd!!!


<p style="text-align: right;"></p>
 
Gefeliciteerd lis! en R1988 natuurlijk kun je hier aansluiten. Wij hebben wel eens eerder samen in een forum gezeten weet ik nog. Jammer om te horen dat het bij jou ook nog niet gelukt is. Wanneer is je nod nu?
 
Welkom r1988 tuurlijk mag je je bij ons aansluiten!

Whoohoo gefeliciteerd lislislis dat hebben jullie snel voor elkaar! Geniet ervan!!



Liefs,
 
Ik hen helaas op 20 december mijn 2e mk gehad.  Het is nu afwachten op een.menstruatie.  ik hen vrijdag een afspraak staan voor accupunctuur hopelijk helpt dit. Ben al meer als een jaar nu bezig. Het klopt zonnetje90
 
Wat ontzettend naar voor je! Heb echt met je te doen. Hoop dat je heel snel je menstruatie krijgt en positieve berichten op de accuppunctuur.
 
R1988 welkom! Wij zijn ook langer bezig dan november. Ik ben in mei gestopt, zwanger in september en in november na 11 weken miskraam gehad. Nu weer in tweede ronde! Oh wat erg dat je je 2e miskraam heb gehad. Hopelijk gaat volgende keer goed!

Welkom lis. Gefeliciteerd!

Zonnetje balen van het opgejaagde gevoel. Nu afwachten wanneer de ovulatie gaat komen...
 
Mali fijn een nieuwe ronde!

ik lees zoveel goede verhalen over acupunctuur. Hoop dat we het niet nodig gaan hebben maar als nieuwe zwangerschap uitblijft dan ga ik het ook overwegen...
 
R1988 en a1987 vreselijk van jullie miskraam, hoop ik nooit mee te hoeven maken..

>ik wens jullie alle geluk! <3
 
Terug
Bovenaan