Gestopt in November. Wie nog meer?

Welkom R1988. En wat vreselijk die miskramen.. hopen dat 2017 een mooier jaar wordt! 3x scheepsrecht :)

@zonnetje, hoop dat je vannacht beter slaapt! Hopelijk een teken dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op een ovulatie.

@mali, blij dat die heftige menstruatie voorbij is voor je. Nu weer nw ronde.

Bij mij deze dag opnieuw ovulatietest negatief en even geen klusdag ;-) op naar morgen! Slaap lekker.
 
Zonnetje90.  Ik las in een ander onderwerp dat er pcos is geconstateerd?  Is natuurlijk wel even schrikken en heftig om te horen. Maar wel fijn dat ze iets hebben gevonden en je medicatie slikt, om te zorgen dat er een eisprong komt.  Ik ben heel benieuwd,  vrijdag naar accupuntuur.
 
R1988 - Ja dat klopt. In december is het echt bevestigd maar wist het zelf wel al eerder hoor. Voelde wel dat die lange cyclussen elke keer niet goed waren. Maar heb nu inderdaad pilletjes die een eisprong opwekken dus hoop dat die aanslaan. Verwacht ergens volgende week mijn eisprong dus ga hem proberen te vinden met ovulatietesten.
 
Hoe is het met jullie? Ik heb net de ovulatietesten besteld. Wil vanaf morgen beginnen. Hoop zo erg dat ik een eisprong krijg en dat ik hem kan vinden met die testen. Zou echt een teleurstelling zijn als ik al die pillen voor niks heb genomen!
 
Hier alles ok. Vanaf 8e ovulatietesten gedaan, vandaag voor eerst duidelijke paarse streep maar nog wel lichter dan de controlestreep. De eisprong komt er dus aan, volgens de app aankomende zaterdag dus ben benieuwd of test dat ook aangeeft. Merk ook mij lichaam dat de hormonen meer opspelen door puistjes enzo. Heel spannend of deze ronde gaat lukken! Voel me er wel goed bij... Ben er wel klaar voor maar wie niet hé?

Ik moet zeggen dat de testen van de action tot nu toe goed bevallen.

Ik hop ook dat je een eisprong ga hebben. Is je zo gegunt om goede kans te maken op zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan