Gestopt in November. Wie nog meer?

Heel blij a1987!  Wat zou het toch bijzonder zijn als t bij ons allemaal heel snel 'raak' is!

zijn de testen van action goed? Ik heb tot nu toe Sensiteit en clearblue gebruikt maar vind ze belachelijk duur!
 
Ik had hiervoor die van de etos maar ik merk geen verschil met die van de action. Ik vind ze goed werken! Nu ook hopen dat het echt zo is.

Ja dat zou echt super zijn!
 
A - had je de eerste dagen bij de action test ook amper een streepje? Als mijn eisprong doorzet zou deze maandag of dinsdag moeten zijn. Dus deed gister de ovulatietest van de action maar die gaf nog niks aan. Kan natuurlijk ook omdat het nog niet zo ver is. Want jij had ook gister pas een duidelijkere streep toch, terwijl je eisprong zaterdag zou moeten komen.

Ik heb voor de zekerheid toch die van clearblue besteld omdat die je ook aangeeft wat je vruchtbare dagen zijn. Als hij aangeeft dat ik daarin zit weet je namelijk bijna zeker dat de eisprong komt. Krijg ze als het goed is vandaag binnen.
 
Zonnetje, ik had in begin van mijn vruchtbare dagen dat er niks te zien was na 15 minuten ofzo zag ik echt heel minuscuul een licht streepje. Daarom elke dag uit mijn werk de test steeds gedaan en gisteren dus duidelijk iets te zien. Ik weet het niet zeker meer maar kan zijn dat die van de etos wel eerder weer gaf als van de action. Ik snap dat je die van clearblue haalt want voor jou is de eisprong wat onduidelijk wanneer zou zijn. Wij doen het vanaf mijn afgelopen nod om de dag. Voelt niet echt als verplichting tot nu maar komt zo uit! ik hoop zo dat deze ronde raak mag zijn!

Dat hoop ik ook voor jullie allemaal!
 
Ja mijn eisprong zou zaterdag moeten zijn volgens de app bij cyclus van 28 dagen. Laat wel weten of dit ook zo is! Ben ook heel benieuwd of jij je eisprong gaat hebben! Spannend!
 
Ja ik ben ook zo benieuwd. Ga vanaf morgen beginnen met die van clearblue. Eisprong zou ongeveer rond de 14de dag moeten komen maar kan ook een paar dagen eerder of later zijn. Hoop dat het voor jou deze ronde ook raak is. Het is toch weer spannend elke keer he!
 
Terug
Bovenaan