Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik moet nog heel even wachten

Miss is het niet zo hoor je lichaam kan je raar voor de gek houden.

Wel allemaal vage klachten af en toe..

Opgeblazen gevoel

Gevoelige borsten

Steek af en toe Links onder in de buik

Koffie smaakt af en toe heel raar

Urine is donkerder geworden

SPANNEND!!!! :)
 
He allemaal.



Als het goed is moet ik maandag ongesteld worden.

Wanneer zouden jullie in mijn geval een test doen?

Ik ben erg moe , last van mn tepels, regelmatig plassen en ik heb overal trek in qua eten. Dat kan natuurlijk ook heel goed wat anders zijn.

 
Mga84 hallo.

ik persoonlijk zou 1 à 2 dagen later testen. Ik moet zelf de 18e ongesteld worden en ga als ik dat niet word 19 of 20 ste testen.

Ik herken je klachten ik heb ook van veel dingen last maar je lichaam kan je soms echt voor de gek houden!! Succes en hopelijk een positieve test ;)
 
Ja ik denk ook maar dat ik ergens volgende week ga testen.

Ik vraag me wel af of al het hcg wel uit mijn lijf is. 15 dec de curretage gehad omdat nog een kleintje stukje weefsel was blijven zitten met de pillen.

De gynecoloog zag een week later het eitje zitten. 15mm ofzo. Ga er vanuit dat het hcg al door de pillen grotendeels weg was want voelde me daarna totaal niet zwanger meer.  Ik was wel in sept 3 dgn na het uithalen vd spiraal al zwanger. Ook op mijn 19e door de pil heen zwanger geraakt.    Dus erg vruchtbaar dan?



Afwachten is echt wel het moeilijkst. Jij ook veel succes en hopen op een mooie uitslag anoniempje anno
 
Het lijkt mij wel dat je door die pillen het meeste van dat stofje wel weg is, ik zou zelf persoonlijk nooit te vroeg testen kan voor teleurstelling zorgen.. terwijl je misschien wel zwanger bent maar nog niet zo vroeg kon testen. Maar dat is ieder zijn eigen, is wel knal inderdaad lijk je dan wel erg vruchtbaar maar het hoeft niks te betekenen. Jij ook heel veel succes laat je het ons weten



xx
 
Ben beetje in de war. Ik denk toch dat ik gisteren een positieve ovulatietest had want nu weer lichter streepje. Dus beetje in de war of dit klopt... maar goed test nog wel komende dagen! Dan dus 2 dagen eerder als app aangeeft!

Spannend mga84. Ik snap dat je wilt testen maar zou ook niet eerder testen om teleurstelling te voorkomen
 
Terug
Bovenaan