Gestopt in November. Wie nog meer?

A - Ow dat is wel gek inderdaad. Zou gewoon door testen tot zaterdag inderdaad. Hebben jullie het gister wel gedaan? Voor het geval gister je eisprong was? Ik heb vandaag de eerste clearblue gedaan maar die gaf nog geen vruchtbare periode aan. Ik zag later dat je deze wel met ochtendurine had moeten doen dus ga het vanaf morgen met ochtendurine doen. Alle andere ovulatietesten moeten juist niet met ochtendurine dus vandaar dat ik het niet gedaan had.

Voor de gene die nu moeten wachten op hun nod zullen de dagen wel lang duren. Zal voor jullie duimen de aankomende dagen!
 
Hier voor het eerst eindelijk een lichte streep te zien met de ovulatietest (sensitest). Had eigenlijk eergisteren mijn eisprong moeten hebben volgens de app, maar test al 8 dagen negatief.

Deed elke x uit mijn werk een test, ga nu ook morgenochtend doen om te kijken of de lijn donkerder is. In beschrijving staat dat dit pas zo is als de lijn donkerder of gelijk is aan de kleur van de controlelijn, maar dat is nu nog niet zo. Ben benieuwd.

Mali en anoniempje: spannend!

Zonnetje, ik hoop dat het heeft gewerkt en je je ovulatie met de testjes zal vinden.

A1987, vreemd dat je nu weer lichtere streep hebt. Ik ben benieuwd bij mij morgen, kan ook weer lichter of donkerder zijn.. voor het eerst dat ik met testjes werk, dus is allemaal ff ontdekken nu. Hou me op de hoogte!

Mga84, wachten tot na NOD 2 dagen, hoe moeilijk dat ook is haha.

Ben benieuwd naar mn streepje morgenochtend... vanavond in ieder geval wel klussen. Zondag voor t laatst seks gehad, begon hier eerlijk gezegd toch beetje als verplichting te voelen, dus bewust/onbewust even 'pauze' van 3 dagen ingelast ;-)

 
Even nieuw overzichtje gemaakt hoor, was overzicht weer kwijt!

Mga84 - 16 jan

Anoniempje Anno – 18 jan

M1991 – 23 jan

Sparkle1989 – 26 jan

A1987 – 27 jan

Zonnetje 90 – ong 30 jan

Mali – 3 feb

B88 - 12 feb
 
Sparkle - ik heb ook nog nooit de testen gedaan hoor. Dus ik ben heel benieuwd of ik mijn eisprong kan vinden. Als ik sowieso een eisprong krijg natuurlijk. Op welke dag van je cyclus zit je nu?
 
Ja heel gek. Wordt er onzeker van want stel dat ik eisprong gehad heb dan is het deze ronde misschien wel mislukt! Gisteren geen seks gehad. Dus ja wel balen als dat zo is. Voor mij nu ook echt eerste keer zo met de testen. Misschien toch maar volgende ronde met clearblue! Ach het is allemaal zo spannend en afwachten. Pff...

Hopelijk komt bij jullie allemaal goed en vinden jullie de eisprong. We houden elkaar op de hoogte!

Fijn zo.n overzichtje!
 
Zonnetje, ik zit nu op dag 17 van mn cyclus. En heb hiervoor 1e cyclus van 26 en tweede van 32 dg gehad. Denk dus dat dit ook weer een cyclus wordt van zo'n 32 dg en mn NOD verschuift... en maar weer afwachten!

En A1987, belachelijk dat een zo'n dag misschien dus echt verschil kan maken he. Hoop dat testje bij jou morgen toch weer duidelijker wordt, misschien kan dat ook?!
 
Ik heb vanmorgen de clearblue test gedaan met ochtendurine en die gaf aan dat ik nu in m'n vruchtbare periode zit!! Ik was zo blij toen ik de smiley zag. Nu elke ochtend doortesten tot die de eisprong weergeeft. Maar denk dat die wel moet komen nu toch? Ik hoop het zo erg. Als ik uitga van een cyclus rond de 30 dagen moet ik deze hebben tussen zondag en dinsdag.

Hoop dat jullie ook snel weten wanneer jullie jullie eisprong hebben! We lopen nu met z'n drieën een beetje gelijk!
 
Yes! Wat een goed nieuws zonnetje, zeker voor jou na zo'n lange tijd. Denk idd dat je eisprong er nu zeker aan komt, kan toch bijna niet anders?!

Hier testje met 2e urine van de dag gedaan (mag niet met ochtend/eerste urine bij sensitest). Streepje is iets donkerder dan die van gisteren, maar nog niet donkerder/gelijk aan de controlelijn.

Gisteren wel geklust, dus ben benieuwd naar het testje vanavond.

Leuk dat we ongeveer gelijk lopen. Welke dag vd cyclus zitten jullie nu a1987 en zonnetje?
 
Terug
Bovenaan