Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik ben op dag 8 al begonnen, 3 dg nadat mijn menstruatie gestopt was. Bewust zo vroeg, omdat 1e cyclus 26 dagen en 2e cyclus 32 dagen was en ik eisprong niet wilde missen. Zit nu in ronde 3.

Nu dus 'pas' op dag 17 van cyclus eerste tekenen van eisprong. Had al bijna de moed opgegeven haha.
 
Maar Mali, jij bedoelt denk ik de echte zwangerschapstest? Die zou ik pas 3 dagen na NOD doen, kan anders nog van alles mis gaan terwijl testje al aan kan geven dat je zwanger bent als je het eerder doet... Grotere kans op teleurstelling vermijd ik liever...
 
Neee bedoelde de ovulatie test! Ik ben nu bijna 3 dagen klaar met menstrueren en weer niet goed wanneer ik moet beginnen
 
Bij mijn clearblue zat een schema wanneer je moet beginnen. En daar stond dat het ongeveer 20 dagen voor je nieuwe menstruatie moet. Dus als je een cyclus van 30 dagen hebt moet je op dag 10 beginnen. Ze gaan er vanuit dat je dan ongeveer 10 dagen het doet. Maar als je echt elke maand je eisprong op bijv dag 14 hebt zou ik pas rond dag 12 beginnen. Maar ik had geen idee om dat dit mijn eerste ronde is na de pilletjes.

Vandaag dag 12 en hij gaf dus aan vruchtbare periode. Dus nu doortesten tot die piek aan geeft. Maar dat is natuurlijk anders bij de testen van clearblue omdat die een smiley geven en geen streepje.
 
<p style="text-align: left;">Ik ben ook begonnen op dag 10. Achteraf denk ik dat woensdag mijn ovulatie was omdat toen streep toch wel donker was. Gisteren lichter en vandaag nog lichtere streep. Dat betekent dat ovulatie op dag 13 was. Volgend app zou vandaag mijn ovulatie zijn. Ik dacht zelf morgen maar dat had ik verkeerd onthouden.</p>
<p style="text-align: left;">Ik zit dus nu op dag 15 van mijn cyclus. 27e nod. Ik hoop dat die uitblijft maar ben beetje bang dat mis gegaan is en dat ik deze rond een kans heb laten schieten.... afwachten dus!</p>
<p style="text-align: left;">Wat goed zonnetje. Ik hoop dat je hem vind! En goed klussen hé?</p>
 
A - Ow dat zou balen zijn inderdaad. Heb je het wel rond je eisprong nog gedaan?

Ja wij gaan deze week dan maar veel klussen. Mijn vriend was er vanmorgen bij toen ik die test deed en hij was ook helemaal blij dat die vruchtbare periode aangaf. Door die pilletjes heb ik best last van beetje chaggerijnige buien dus hij heeft het soms even zwaar haha.
 
Terug
Bovenaan