Gestopt in November. Wie nog meer?

Ah zonnetje logisch dat hij het soms zwaar heeft. Maar jij ook:)

Wat fijn zeg dat je vruchtbare dagen zijn!  Eindelijk! Ik vind het wel spannend vanavond.  Heb wel last van steekjes aan de rechterkant en soms linkerkant. Afwachten maar
 
Spannend! Veel klusplezier ;)



Ik heb een vraagje. Ik ben 2/3 dagen klaar met menstrueren en heb erg vervelende pijn heel laag in mijn buik en vooral linksonder. Mijn buik voelt ook opgezet. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
 
Mali Mali,

ik heb dat ook gehad en soms nog steeds maar ik heb meer klachten tepels doen zeer borsten lijken wat groter urine word donkerder maar dus ook continu een opgeblazen en gerommel gevoel...af en toe wat misselijk, vroeg me ook al af wat dat was..

hoop dat iemand wat duidelijkheid kan geven.

zonnetje super dat het is gelukt met vinden van de vruchtbare periode heel veel klus plezier en geniet van elkaar.

Xxx
 
Zonnetje, ja we hebben het wel gedaan dus hopelijk waren er op het moment nog spermacellen aanwezig. Succes met klussen!



Ik ken het gevoel niet wat jullie omschrijven!
 
Annoniempje, klachten die jij hebt gehad, heb ik af en toe ook wel maar trekt bij mij meestal wel gauw genoeg weg.

ik heb zelf 3x een ontsteking gehad in mijn baarmoeder dus hoop niet dat het daar mee te maken heeft.
 
Oh jakkes nee dat hoop ik ook niet voor je!,soms denk ik zal ik dan toch zwanger zijn.. maar andere kant ga ik er niet vanuit.

Ik hoop dat dat het niet is Mali.

Xx
 
Terug
Bovenaan