Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik heb vanmorgen weer een ovulatietest gedaan, geeft nog steeds aan vruchtbare periode net zoals gister. Volgens de app zou ik ergens tussen morgen en dinsdag mijn eisprong moeten hebben. Hoop zo erg dat ik hem vind deze maand!!

Volgens mij loop ik nu gelijk met nog een paar. Zou wel leuk zijn als we binnenkort allemaal tegelijk kunnen testen!
 
Ik heb even het schema overgenomen. Fijn om dat er soms bij te pakken!

Mga84 - 16 januari

Anoniempje Anno - 18 januari

M1991 - 23 januari

Sparkle1989 - 26 januari

A1987 - 27 januari

Zonnetje90 - ongeveer 30 januari

Mali - 3 februari

B88 - 12 februari
 
Mga1984 en anno gaan als eerste testen. Spannend!

Zonnetje het gaat de goede kant op! Vertrouwen er in houden dat de eisprong komt! Lekker veel klussen! En dan gaan we het zien over 2 weken!
 
Goedemorgen,

Ik hoop het ook voor je zonnetje.

Gisteren naar accupunctuur geweest. Allerlei vragen. En toen de naaldjes.  Hij voelde dat ik vermoeid was en dat er een verstoring zat in de baarmoeder en dat er een bacterie was/ grieperig.  Temperatuur vanmorgen 37.3. Voel mij nu ook niet zo heel fit en lekker :(

Geen idee hoe het komt. Na mijn menstruatie weer een afspraak. Ook zei hij dat je juist voor de eisprong gemeenschap moet hebben. Dat dan de beste kans op slagen is.



Xx
 
R1988 fijn dat je wat meer te horen kreeg bij acupunctuur. Bijzonder eigenlijk he dat ze dat zo opmerken. Hopelijk gaat het de goede kant op en komt je lichaam weer in balans! Hopen dat je niet ziek wordt!

Ah dat geeft mij nog een beetje hoop want seks voor mijn ovulatie heb ik gehad!

R1988 wanneer is je nod? Dan vul ik het aan in het schema!
 
A - ik sta er nu ook wel positief in. Het gaat nu nog wel volgens plan haha. Maar kan natuurlijk nog omslaan. Kan altijd zijn dat er wel een eitje gegroeid is maar dat die niet springt. Maar daar wil ik maar niet aan denken.

R - Ow ben benieuwd of het helpt. Ik hoor er veel positieve verhalen over. Ik probeer het in deze periode gewoon veel te klussen.

Ja spannend voor de gene die al bijna mogen testen. Hebben jullie al symptomen van een zwangerschap of menstruatie?
 
Zonnetje, dat vind ik ook spannend. Is het eitje echt gesprongen, vraag ik bij mezelf ook af? We moeten proberen er vertrouwen in te hebben.  Best lastig! Goed dat je wel positief zie nu. Hoe was de ovulatietest vandaag?
 
Goedemorgen dames. Ik herken de klachten ook niet.

Gisteravond ook weer ovulatietestje gedaan en gaf een lichter streepje aan dan die avond daarvoor en ochtend. Donderdagavond seks gehad, gisteravond niet. Hoop dat dat donderdag genoeg is geweest, haha. Heb in ieder geval de piek gevonden, fijn gevoel!

Moet zeggen dat ik de symptomen van ovulatie ook niet bij mezelf herken. Voel me hetzelfde, geen steken of krampjes onderin buik en merk ook niets aan mijn afscheiding of baarmoedermond.

Voelen jullie de ovulatie wel?

Nu wachten tot onze NOD's! Spannend en duimen, hoop het zo voor iedereen :) Eerst mga en anno! R1988, hoop voor jou dat de acupunctuur werkt.
 
Terug
Bovenaan