Gestopt in November. Wie nog meer?

A - hij gaf nog hetzelfde aan als gister, dat ik in m'n vruchtbare periode zit maar nog geen piek. Die moet ergens tussen morgen en dinsdag komen volgens de app.

Sparkle - ik merk ook niet echt iets, heb nu wel een beetje last van m'n onderbuik, beetje raar gevoel. Maar weet niet of dat met m'n ovulatie te maken heeft. Dus ik ben benieuwd of ik hem kan vinden. Hoop voor jou dat het genoeg is geweest donderdag. Nu maar afwachten tot je nod.

Die dagen duren altijd het langst he. Als je maar zit te wachten tot je mag testen.
 
@mali Mali ik heb mijn nog 18 januari dus volgende week einde van de week testen. Als ik niet ongesteld word.

Fijn om te horen zonnetje ik hoop dat je het kan vinden je zit in iedergeval al in de vruchtbare periode.

lekker sparkle nu maar fijn klussen. En hopelijk over 2 weken een fijne uitslag!!

R1988 fijn dat je nu iets meer weet ik hoop dat je niet ziek word anders beterschap en rustig aan.

@ zonnetje ik heb wel een aantal dingen, borsten lijken iets groter zij me vriend ook veel plassen urine wat donkerder tepels pijnlijk een opgeblazen gevoel alsof ik elke dag uit eten ben geweest haha
 
Ik hoop dat jullie gauw zwanger mogen worden ! Hier gaat met de dag slechter , erg misselijk dag en nacht en sinds twee dagen houd ik niks meer binnen , ik heb al pilletjes van de HA gekregen maar die helpen niet , ik ben helemaal uit mijn doen en ik kan amper functioneren , en ik ben maar nog op mijn 8ste week zwangerschap , ik hoop dat dit niet negen maanden gaat duren want ik kan wel janken nu . Mijn vorige zwangerschap had ik alleen last van zware maagzuur maar dat pas op maand 5 van mijn zwangerschap maar was te doen met maag zuur pillen . Maar dit vind ik echt te erg , ik heb pijn aan mij keel van het spugen . Ik hoop dat jullie het beter gaan treffen met jullie zwangerschappen .
 
Lislislis

wat erg vervelend voor je zeg :( ik hoop dat het snel beter met je gaatbennkut gaan genieten van je zwangerschap, ja dan kan je denk ik beter maagzuur hebben. Succes en rustig aan !!
 
Hoi dames! Ik lees dat er even flink getest wordt voor vruchtbare dagen, zo spannend!! Hopelijk is het raak bij jullie en hebben we straks weer wat zwangeren erbij! :)

De vruchtbare dagen duren bij mij nog even als ik uitga van een cyclus van 35 dagen. Wij gaan om de dag klussen en dan hoop ik dat het raak is, want misschien is m'n cyclus toch wel korter of langer ofzo? Geen idee, wel lastig als je altijd de pil hebt geslikt! Mocht ik toch weer ongesteld worden, of eerder, dan ga ik ovulatietesten misschien wel overwegen voor ronde 3.
 
Beterschap voor de dames die last hebben van misselijkheid! Hoop dat het snel overgaat en dat er genoten kan worden van de zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan