Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, geeft nog steeds aan vruchtbare periode maar nog geen piek. Hoop zo dat het eitje wel springt! Maar ik zit pas op dag 14 dus hij zou ergens deze dagen moeten springen.
 
Oh dat klinkt niet fijn lis. Ik heb een collega die het ook had. Gelukkig stopte het bij haar bij 3 maanden.  Daarna had ze geen enkele kwaal meer! Hopelijk is dat voor jou ook!

Ze zeggen dat om de dag klussen goed is voor spermacellen qua kwaliteit en dat er dan ook altijd wat in je lichaam is mocht je eisprong zijn. Gewoon zo doen en wie weet is het dan raak b88!
 
Spannend zonnetje! Hij komt vast wel... snap wel je onzekerheid. Willen liefst alles checken en zeker weten. Dat is het lastige!
 
Komt vast goed zonnetje!   Om de dag deden wij ook altijd rond de eisprong.  Zaadcellen leven 3 dagen.
 
Hi allemaal.



Vanaf morgen mag ik gaan testen zeggen ze. Maar doe t ( als ik niet in tussentijd ongesteld word) dinsdag denk ik. Ik had eergisteren heel iets ongesteldheidsgevoel. En dacht dat het op gang zou komen. Maar had een héél klein beetje bruin bij afvegen (sorry voor details). Afgelopen 2 dgn niks meer en ongesteldheidsgevoel ook weg.  Verwacht dat ik ongesteld word maar t kan maar ook zo zijn dat mn cyclus toch van slag is na curretage.

Afwachten dus maar. Verder alleen wat gevoelige tepels en obstipatie. Meer niet.

Kun je trouwens ergens instellen dat je een signaal krijgt bij een nieuw bericht?



 
zonnetje, moet vast goedkomen als de testjes de vruchtbare dagen aan blijven geven!

Mga84, zou dat niet de innestelingsbloeding kunnen zijn? Als ik jou was zou ik iderdaad pas over paar dagen testen, maar heb makkelijk praten.. zou het zelf ook zsm willen weten haha.

Hier nu bijna 2 weken wachten tot NOD. Wat duurt dat wachten lang he dames! Maar komt goed :) succes voor jullie allemaal
 
A - ja we doen het ook ongeveer om de dag. Wil het ook niet teveel doen want dat is ook weer niet goed.

Mga - spannend!! Jij bent ook de eerste die mag testen nu. Snap wel dat je het meteen wilt weten maar ik zou proberen om even te wachten.

Sparkle - ja als je na je eisprong moet wachten duurt het lang he. Ik vind het allang duren voor ik een eisprong heb haha.

Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden. Moet morgen ook weer werken dus dat geeft ook veel afleiding. En ik sport ook vrij veel, dat maakt mijn hoofd ook altijd lekker leeg.

Had wel gehoopt dat ik mijn eisprong vandaag had, dan had ik nog lekker vrij vandaag. Maar helaas nog niet gevonden.
 
Terug
Bovenaan