Gestopt in November. Wie nog meer?

Even een vraagje ik heb allemaal rode vlekken op me borsten en onder de bh aan de voorkant allemaal bultjes rood en aan de zijkant van me lichaam iemand idee sinds een week ongeveer heb ik het, had het opgezocht en kan zijn dat je zwanger bent want dan maak je meer talg aan maar ga nergens vanuit iemand een idee ?? Word steeds erger namelijk
 
Hoi dames,

Even een vraagje:

vandaag een test gedaan en die is positief. Mijn nod is donderdag pas dus dat moet nog komen.

Kan het nog zijn dat ik niet zwanger ben en de test niet goed is?

Zit een beetje in de zenuwen
 
Hij is alleen positief als er hcg in je lichaam zit!  Dus je bent zwanger! Je kan ook clear bleu indicator nog doen! Maar positief is positief! :D gefeliciteerd

 
Mijn bericht kwam maar half door zo te zien.

Ik denk dat het bij mij net iets te snel na de curretage was ( de eisprong).

Helaas mocht het niet zo zijn. Maar wel.fijn te weten dat mijn cyclus wel weer 28 dgn is.

Ik hoop dat jullie dan wel goed bericht hebben straks.
 
Jammer Mga84, vol goede moed verder en indd fijn dat je weer een regelmatige cyclus hebt!



sharon gefeliciteerd!
 
Jammer MGA! Hoop dat je snel weer positief test!

Hier nog steeds de piek niet gevonden, test geeft nog steeds vruchtbare periode aan. Hoorde wel dat je niet perce je piek hoeft te vinden om zwanger te worden. Niet bij iedereen geeft die de piek aan. Dus hoop maar dat ik wel een eisprong krijg!

Hoe is het met de andere?
 
Mijn menstruatie zou morgen zijn. Ik heb wel last van mijn linkerborst beetje steken en van alles wat ik eet/ drink komt beetje omhooggevallen ( in de zin van boeren )sorry

Verder niet echt
 
Terug
Bovenaan