Gestopt in November. Wie nog meer?

Mga84 wat jammer zeg maar wel fijn om te weten met de cyclus

ik heb allemaal rode vlekken op me borsten en onder de bh aan de voorkant allemaal bultjes rood en aan de zijkant van me lichaam iemand idee sinds een week ongeveer heb ik het, had het opgezocht en kan zijn dat je zwanger bent want dan maak je meer talg aan maar ga nergens vanuit iemand een idee ?? Word steeds erger namelijk.
 
Anno ik herken het niet. Geen idee. Heb zelf wel meer puistjes sinds ik gestopt ben met de pil.

Sarong gefeliciteerd!

Mga wat jammer. Is altijd dubbel hé! Je hoopt toch elke keer. Fijn dat wel 28 dagen is! Op naar een nieuwe ronde!

Zonnetje lastig hé? Maar heb dat ook gelezen. Hoeft niet altijd piek te zijn! Al dat wachten en die onzekerheid... pff!

Spannend r1988. Ga je morgen ook testen?
 
Hier verder alles goed. Geen opvallende dingen. Toch hoop ik dat ik goed nieuws krijg over 2 weken. Moeilijk om te wachten!
 
Bedankt a1987. Ik heb inderdaad ook meer puistjes gekregen sinds ik gestopt ben!

Ik wacht het nog even af als ik ongesteld word of als ik zwanger ben mocht ik niet zwanger zijn ga ik er even mee naar de dokter. Gewoon voor de zekerheid en anders denk ik dat het misschien bij de zwangerschap hoort. Bijna aan me nod toe 18 januari spannend!!
 
Anno, geen idee. In principe heb je deze week de uitslag al, anders inderdaad naar de dokter.

Mga, wat jammer. Maar ook positief dat je cyclus 28 dg is. Op naar de volgende ronde.

Zonnetje, positief blijven. Vruchtbare dagen duren bijna een week, dus eisprong kan ook de komende dagen nog komen toch?!

R1988, wanneer ga je testen. Zo spannend! Ga ook voor jou duimen net als voor Annoniempje deze week.

Met mij verder oke, merkte vanmorgen op mijn werk dat ik een beker koffie van collega vond stinken. Schrok er zelf van, maar zit volgens mij tussen mn oren... ben ook pas 4 dagen na mn ovulatie, dus is volgens mij ook veel te snel om zulke symptomen te hebben.

Dat wachten duurt zo vreselijk lang :-( word er gek van

 
R1988 - 17 jan

Annoniempje Anno - 18 jan

m1991 - 23 jan

sparkle1989 - 26 jan

a1987 - 27 jan

zonnetje90 - rond 30 jan

Mali - 3 feb

B88 - 12 feb
 
Ik ga niet testen. Het is mijn eerste menstruatie na mijn mk. Denk dat het niks is hoor. Ik wacht nog even geduldig.  Vorige keer ook pas later getest.  Lijkt me sterk nu al
 
Hallo allemaal,

Wat leuk om al deze reacties te lezen. Ben hem al een tijdje aan het volgen en dacht waarom ook niet reageren. Ik ben wel pas in dec gestopt en niet nov maar hoopte dat dat niet veel uitmaakte. Zoals vele van jullie ben ik dus ook alles aan het ondervinden en aan het uitzoeken. En merk dat ik er nu al over wil kletsen, aangezien wij hebben besloten om het tussen ons te houden is dit een goede oplossing.

Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn zeker niet omdat we pas net begonnen zijn, maar automatisch gaat het toch malen.

Heb het idee dat mijn ovulatie vorige week is geweest maar weet ik absoluut niet zeker.  dus nu maar wachten of mijn menstruatie komt en anders als het te lang duurt testen.

 
Terug
Bovenaan