Gestopt in November. Wie nog meer?

Dames,

Mijn temperatuur is gedaald dus denk dat ik ongesteld ga worden. Ik hoop vandaag. Dan mooie cyclus 28 dagen.

Liefs
 
Goedemorgen,

na lange tijd weer eens een berichtje van mijn kant. Ik moet vrijdag ongesteld worden, maar heb vanochtend toch een test gedaan omdat ik me "anders" voel en wilde mezelf niet weer voor de gek houden, maar.... er staat een heeeeeeel licht/vaag streepje. Ik durf er niet vanuit te gaan dat ik wel zwanger ben, wat denken jullie?

Morgenochtend ga ik sowieso weer even opnieuw testen.

Groetjes
 
Jammer Mga84 hoop volgende maand een positieve test!

welkom Avl  Wanneer is je nod

Lilly ik hoop dat het positief is,

ik moet morgen ongesteld worden ben benieuwd. Maar ik ga denk ik niet eerder als vrijdag of zaterdag testen als ik niet ongesteld word.



Liefs,
 
Hoi anoniempje anno,

ik weet niet precies wanneer mijn nod is, maar als ik een gemiddelde cyclus van 28 dagen aanhoud is dat 27jan.

spannend dat jou nod er aan zit te komen, heb je het idee dat je menstruatie er aan zit te komen? Of nog totaal niet?

heb sinds gister wel steken in onderbuik en het idee dat mijn menstruatie er aan komt. Maar dat lijkt mij waarschijnlijk rond dag 18 na het stoppen met de pil. Heb gewoon van de steken niet kunnen slapen. Ben benieuwd wat dat is.



 
Lilly een streep is een streep lijkt mij! Gewoon overmorgen weer testen. Hcg verdubbeld heel snel geloof ik.

Anoniempje anno, verstandig om even te wachten met testen. Maar ook heel knap. Moet nog tot maandag wachten op nod. Maar de dagen lijken wel extra langzaam te gaan!

Ik heb verder geen symptomen. Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongesteld word.

 
Terug
Bovenaan