Gestopt in November. Wie nog meer?

Gefeliciteerd Lilly! Een streepje is een streepje toch!

Spannend anoniempje, ik hoop zo voor je dat je positief test.

Hier nog steeds de eisprong niet gevonden, testen blijven aangeven vruchtbare periode. Nu al 5 dagen dus ik snap er niks meer van. Heb nog 4 testen over dus die doe ik en als ik hem dan nog niet heb gevonden dat laat ik het gaan. Misschien heb ik mijn eisprong al gehad of komt die niet deze maand. Ik word er niet heel vrolijk van allemaal.
 
Val Oke spannend nog even afwachten dus, vanmorgen had ik even het idee met opstaan oei vreemde steken kon wel eens ongesteld worden. Maar niet meer last van gehad, heb verder vandaag ook niet echt het idee dat ik ongesteld word, en dat hoop ik ook niet Hihi
 
Val Oke spannend nog even afwachten dus, vanmorgen had ik even het idee met opstaan oei vreemde steken kon wel eens ongesteld worden. Maar niet meer last van gehad, heb verder vandaag ook niet echt het idee dat ik ongesteld word, en dat hoop ik ook niet Hihi
 
M1991, dat duurd dus ook niet lang meer spannend!, ja ik wacht rustig af aangezien ik niet graag voor een teleurstelling wil komen te staan. plus hoef ik ook niet een test open te maken,ook kom ik de dagen wel door maar soms duren ze lang ja haha
 
Zonnetje, bedankt voor het medeleven ik hoop ook echt op positief!! Wat vervelend dat jij je eisprong niet kan vinden... misschien is het inderdaad beter om het even los te laten na die 4 testen ook puur voor jezelf,je moet je niet gek laten maken maar genieten! Ik hoop voor je dat je ook positief zal testen einde van deze ronde,

liefs xx

sorry voor al deze berichten anders komt het er niet op

 
Lolly gefeliciteerd! Zal heel gek zijn! Maar geniet er van!

Anno, het komt steeds dichterbij! Spannend! Goed zeg dat je kan wachten...

Liefst zou ik nu al testen... haha! Toch moet ik nog even wachten!

Avl welkom! Mijn nod is ook 27jan.

Zonnetje, probeer niet al te negatief te zijn. Het kan ook zo zijn dat er wel eisprong is geweest maar de piek niet gevonden is! Maar snap ook wel dat je baalt!
 
Hoi allemaal, ik lees al een paar dagen mee. Mirena in september laten verwijderen, maar sinds november aan het proberen. Mijn nod is 25 januari. Leuk om jullie ervaringen mee te lezen :) spannend allemaal!
 
Terug
Bovenaan