Gestopt in November. Wie nog meer?

Vervelend anoniempje.

Gefeliciteerd charley! Super.

Ik ben gisteren weer naar acupunctuur geweest. Wel weer gek. Aankomende dinsdag ongeveer eisprong dus ben benieuwd.  Het weekend lekker samen vrij!
 
Ja klopt zonnetje, heb mn NOD donderdag. Heb heel erg gevoelige tepels en borsten, zelfs mn bh aan hebben is pijnlijk. Maar kan net zo goed met mn ongesteldheid te maken hebben die er mogelijk aankomt. Maar zoals ik het nu heb is wel erg... maar durf niet te veel te hopen. Verder echt nul klachten.

Vind het zo spannend voor iedereen! Haha ben benieuwd naar alle uitslagen deze week
 
Zonet test gedaan. 2 streepjes! Ik kan het gewoon niet geloven.

Ik heb nog een test. En die doe ik morgen ochtend nog voor de zekerheid

Heel veel succes iederee met zn nod deze week! Ik hoop voor jullie ook 2 streepjes!
 
Wat geweldig m1991! Gefeliciteerd!

En wat super om je vriend nu te kunnen verrassen! Jij had geen last van symptomen toch, dus kan bij iedereen nog raak zijn :)
 
Dankje wel allemaal! Hoop ook zo dat jullie snel positief testen!

Nee geen symptomen. Het enige wat ik nu sinds gister merk is dat ik heel vaak het gevoel heb dat ik moet plassen. Terwijl ik anders een hele werkdag niet hoefde.

Geen zere borsten, geen misseijkheid.  Dus het kan gewoon!
 
Van harte gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test, super leuk!

Helaas is heeft mijn hele lichte positieve test toch niet zo mogen zijn... Hierna geen positieve test meer gehad, maar tot op heden ook nog steeds niet ongesteld. Inmiddels 5 dagen over laat... Hopelijk niet weer een cyclus van +/- 50 dagen. :(

 
Gefeliciteerd m1991

wat vervelend Lilly :( dat hoop ik ook niet voor je.

Super voor iedereen die nu zwanger is, ik baal echt dat ik nu niet zwanger mag raken :(
 
Terug
Bovenaan