Gestopt in November. Wie nog meer?

Charley en m1991! Gefeliciteerd! Wow, wat een fantastisch nieuws!

Anno, wat balen zeg! Echt heel vervelend voor je!

Oh lilly, ik hoop ook niet dat zo lang duurt! Spannend!

Zonnetje, ik denk idd dat je toch dan eisprong heb gehad! Spannend nu...



 
Gefeliciteerd voor diegene die zwanger zijn.. super dat het gelukt is.

wij gaan deze maand de kansen weer pakken. ben benieuwd..

1 ding. in maart weekend weg met schoon ouders en we drinken altijd genoeg... hoe ga ik dat doen al mocht het gelukt zijn.. pff.. zo hebben we heel vaak alles uitgesteld maar deze keer dachten we zien we dan wel. maar nu het dichterbij komt ga ik daar wel aan denken. ze zijn er al veel mee bezig. met vragen van zijn jullie al bezig en hoezo ben je gestopt met roken.. hoe ga ik dat weekend doorkomen zonder het te laten merken mocht het gelukt zijn.?

mvg. kimmie
 
Super m1991 en charley! Gefeliciteerd, en hoe hebben jullie het verteld aan jullie partners..



Zonnetje wij lopen een beetje gelijk he, spannend! Ga jij op nod testen of daarna?
 
Hoi kimmie, ik ben sinds 1 jan gestopt met roken. Daar krijg ik inderdaad al vragen over haha. Niet drinken zou bij mij ook echt opvallen, bij familie en vrienden wordt er altijd wel gedronken.

Ik zou als ik jou was de smoes gebruiken dat je aan een antibioticakuur zit waarbij je niet mag drinken ofzo. Alleen als je het echt niet wilt vertellen natuurlijk.

Persoonlijk zou ik het gewoon vertellen... zeker aan familie/schoonfamilie, want zou het ook met ze willen delen als het misgaat. Maar iedereen doet dat natuurlijk op zn eigen manier :)
 
Ik had het bij mijn vorige zwangerschap gelijk tegen iedereen gezegd, en daarna moest ik weer vertellen dat ik een miskraam heb gehad. Dat vond ik zo moeilijk omdat er een week tussen zat. Van de ene emotie naar de andere.

Ik wil bij de volgende zwangerschap in ieder geval de eerste echo afwachten.
 
Hey iedereen,

Ik lees al een tijdje mee, maar heb me dan toch aangemeld.

Situatieschets: ik ben 33 jaar en mijn vriend 39...Hoog tijd dus om eraan te beginnen.

Ik ben op 11 januari gestopt met mijn pil en dan ontrekkingbloeding gehad. Nu is het dus wachten tot de boel weer uit zichzelf in gang schiet :)

En een dikke proficiat aan iedereen die al zwanger is!
 
Ik zou denk ik ook een smoes verzinnen dat ik aan een kuur zit ofzo, maar ja als ze dan gaan vragen wat voor kuur en wat voor pilletjes je hebt bijvoorbeeld wordt t lastig haha.



Ik denk dat ik weer een ronde moet wachten, gister weer ovulatietest en toen was er niks meer te zien aan tweede streepje, terwijl ik gisteren wel een licht streepje zag. We hebben deze week ook niet geklust nog.
 
Nassirraa - ja wij lopen een beetje gelijk. Ik probeer zo lang mogelijk te wachten om teleurstelling te voorkomen. Weet ook niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad dus wil ook niet te vroeg testen. Heb de laatste dagen wel last van m'n onderbuik maar hoeft niks te betekenen. Op welke dag zit jij nu?

Sparkle - hoe sta jij ervoor? Morgen nod toch?
 
Terug
Bovenaan