Gestopt in November. Wie nog meer?

A1987 zeker balen maar goed het is niet anders. Geduld is een schone zaak zeggen ze dan :) gelukkig is het maar 1 cyclus als de medicijnen aan slaan.

Wie moet er deze week nog testen??
 
F1983 welkom!

En ja snap ik Nassiraaa, als je dat al eens hebt meegemaakt zou ik daar misschien ook zo mee omgaan. Lijkt me zo heftig..

Morgen inderdaad mijn NOD zonnetje, maar ga zaterdagochtend pas testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Wil niet teleurgesteld worden, dus eerder testen heeft geen zin.

Sinds zondag dus wel echt hele gevoelige borsten (vooral aan de zijkanten van de borsten aan de kant van beide armen). Heel gevoelig en soort opgezet, maar verder geen symptomen..

wanneer gaan de anderen testen?
 
@Zonnetje, ik zit nu op dag 21 van mijn cyclus. Blijft altijd spannend dat wachten.

@Sparkle ja was gewoon heel erg naar, je begon eindelijk een beetje te wennen aan het idee.

Ik heb sinds gisteren steken in mijn buik, super misselijk tot aan overgeven toe. Weet niet of dat symptomen zijn of gewoon een buikgriepje.
 
F1983 welkom! Praat gezellig met ons mee!

Ik zou het niet vertellen voor 12 weken. Dit omdat bij ons mis ging bij 11 weken. Op dit moment af en toe krampen. Verwacht dat dit aankondiging is van menstruatie (morgen nod) en hier ging ik al vanuit. Hoop dat het ook morgen zal zijn zodat ik daarna weer verder kan!

Spannend sparkle!

Ah dat zou jammer zijn Mali!

Succes allemaal weer!
 
Spannend A, ik zal voor je duimen morgen.

Sparkle hoe is het bij jou afgelopen, nog niet ongesteld hopelijk.

Ik zit nu op dag 25, geen veel steken onderin mijn buik maar verder geen lichamelijke verschijnselen. Merk wel dat ik soms heel emotioneel ben. Maar dat kan ook komen door de pilletjes. Het blijven toch hormonen..
 
Hoi allemaal. Nee, nog niet ongesteld... Uit mijn werk zwangerschapstest gehaald bij etos (2 stuks). Die ga ik morgenochtend doen als ik wakker word, kan mijn nieuwsgierigheid echt niet langer bedwingen en mijn vriend gelukkig ook niet hahah. Wel nog steeds zere borsten, kan het gevoel niet omschrijven.. een soort heftige spierpijn ofzo.

Ook voor jou spannend zonnetje. Tis zo lastig he die hormonen. Al die verschijnselen kunnen zo veel dingen betekenen... Ik blijf voor je duimen, kan gewoon raak zijn.

Wie hebben nog meer NOD binnenkort, ben het overzicht kwijt.

 
Hallo allemaal,

Ook voor ons de eerste. Ik ben 28 en mijn vriend 30.

November ben ik gestopt met de nuvaring. ik had al snel allemaal symptomen. Zoals zere en gevoelige tepels, bandenpijn, stemmingswisseling, erg licht bloedverlies. Deze maand leek eeuwig te duren voordat ik kon testen. Ook was ik er enorm veel mee bezig. Zo wilde ik de feestdagen niet beleven. Dus er toen voor gekozen om de maand december even pauze te nemen. Nu deze maand zijn we er weer voor gegaan. Ik sta er nu een stuk rustiger in. Ben daarom erg blij dat we even pauze hebben gehad. Heb hier en daar wat symptomen gehad, zoals wat misselijk en een soort van ongesteld worden gevoel in mijn onderbuik.

Vandaag is mijn NOD en ik ben het nog steeds niet :). Als ik het vrijdag nog niet ben geworden dan gaan we zaterdagochtend testen! ik vind het zo spannend!!!

 
Terug
Bovenaan