Gestopt in November. Wie nog meer?

Hi meiden. Hier is de menstruatie vanavond gekomen. Erg fijn dat mijn gevoel klopt en dat dus cyclus is van 28 dagen. Lijkt weer precies ritme te zijn zoals ik gewend was! Op naar volgende ronde!

Welkom m68. Spannend!

Ook voor jullie spannend sparkle en zonnetje. Hoor het graag!
 
Spannend voor jou sparkle! Ik duim dat je een dikke vette plus of 2 strepen ziet op de test.

M68,

Leuk dat je meeschrijft! En ook voor jou zijn het spannende dagen. Hoop dat je menstruatie uitblijft en een positieve test in handen hebt.



A1987, inderdaad fijn dat je cyclus weer goed loopt.

Volgende ronde hopelijk een positieve test in handen.

Ga jij temperaturen of met ovulatietesten aan de slag?

Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar wil als het deze ronde niet is gelukt iets meer inzicht krijgen in wanneer mijn vruchtbare dagen zijn.

Zonnetje! Ik hoop dat het symptomen zijn en dat je een positieve test in handen hebt als je gaat testen.

 
Etos testje geeft lichte streep, clear blue geeft aan 'niet zwanger'. Etos test is gevoeliger (10 hcg) dan CB (25 hcg).

Ook een beetje krampjes/steekjes in onderbuik sinds vanochtend, nog steeds gevoelige borsten.

Ga morgenochtend weer opnieuw testen... ga zo ook nog langs de kruidvat, tests daar schijnen ook goed te zijn zoals ik lees.

Hoop het zo
 
Wat een mindfuck eigenlijk he, zie je een lichte streep, wil je het niet geloven.. Nu ben ik weer super bang dat het alsnog misgaat of dat het een vals positieve test is. Soort zelfbescherming...?!

Nu maar duimen dat ik niet alsnog ong wordt, kan nog alle kanten op voor mijn gevoel
 
Ja een licht streepje is een streepje toch. En je bent ook niet ongesteld geworden dus zou een goed teken moeten zijn. Hoop zo voor je dat het positief is. Misschien nog een paar dagen wachten en nog een clearblue doen? Hcg vermenigvuldigd zich heel snel. Maar is natuurlijk wel vervelend als je daar op moet wachten! Hopelijk mogen we je feliciteren!!
 
Wat spannend Sparkle! Hoop zo voor je dat het gelukt is! Inderdaad over een paar dagen weer testen! Houd ons op de hoogte!



ik heb ook onwijs pijnlijke tepels, niet normaal. Iemand een idee waar dit van kan komen!

M68 welkom!

a1987, fijn dat je weer een regelmatige cyclus hebt!

ben benieuwd hoe het bij mij zien mijn NOD is 3 februari, mocht het regelmatig zijn!
 
Spannend sparkle ik hoop dat we je mogen feliciteren!

A1987 jammer maar een mooie cyclus ik had tot nu toe ook 28 dagen, maar dokter zij dat Door de medicijnen de cyclus wel eens in de war kan raken!! Ik hoop het echt niet het ging zo mooi.

Mali mali ik had dat laatst ook een keer kon amper een bh aan zoveel pijn. Toen ik ongesteld werd die week daarna trok het weg en was ook me borst weer wat zachter haha

Duim voor iedereen ik moet heel veel geduld hebben.. :(
 
Terug
Bovenaan