Gestopt in November. Wie nog meer?

Bedankt iedereen. Ik hoop het ook zo:)

En sparkle hoop ook voor jou dat hij morgen duidelijk aangeeft dat je zwanger bent!
<p style="text-align: center;"></p>
 
Vanochtend Kruidvat test gedaan en die laat niets zien. Maar ook nog steeds niet ongesteld, dus weet eigenlijk nog niets. Zit nu op dag 31...

Wat wel vreemd is, is dat mijn ovulatietests (sensitest) op do 12 en vrijdag 13 januari een duidelijke piek heeft aangegeven. Is het nu zo dat je altijd 14 dagen daarna ongesteld zou moeten worden? Ja toch? Want dat was dan toch echt afgelopen donderdag/vrijdag geweest moeten zijn...

Spannend M68, laat het ons weten,

Ook voor jou fijn A1987,

Voor de rest duim ik natuurlijk keihard mee! Wanneer ga jij testen zonnetje?
 
Wat naar zeg sparkle! Misschien zit er nog niet genoeg hormonen in je urine.

Bij de vorige zwangerschap testte ik ook pas na 4 dagen positief.

Het kan ook zijn dat de innesteling langer duurt.





 
Vervelend deze situatie sparkle het is inderdaad normaal zo als je vanaf de dag van de ovulatie rekent is het inderdaad precies 14 dagen erna dat je ongesteld word xxx
 
Sparkle wat spannend zeg! Ik hoop het voot je. Ik zit momenteel in mijn vruchtbare dagen..zag wel een poek met temperaturen.  Maar zou wel erg vroeg zijn. Ik hing wel eerst naar het toilet voordat ik tempte. Nu dus wel evht goed temperaturen twijfel of ik met ovulatie test moet beginnen. Heb ze wel in huis liggen..
 
R: Je kan altijd beginnen met ovulatietesten toch? Dat kan sowieso nooit kwaad. Op welke dag zit je nu?

Sparkle: Hoe is het met jou? Heb je inmiddels al een positieve test in handen of als nog in onzekerheid?

Ik heb sinds gister veel last van mijn onderrug. Is wel een typische menstruatie klacht. Dus denk wel dat die er een van deze dagen aan zit te komen. Zou het niet eens heel erg vinden als het deze maand niet gelukt is. Dan weet ik dat de pillen aanslaan en dat ik er een eisprong van krijg en ga ik positief de volgende ronde in. Maar als het wel raak zou zijn dan zou ik zoveel geluk hebben! Word nu toch wel spannend. Ik zit inmiddels op dag 27!
 
Nassiraaa, bedoel je echt pas 4 dagen na je nod? Dat geeft mij dan wel weer hoop.. :) Ik zou trouwens echt die sensitest ovulatietests aanraden, las dat je dat deze mnd misschien wilde proberen. Kon duidelijk mijn piek daarmee vinden.

Vanmiddag dacht ik dat ik ongesteld werd, krampen in buik en onderrug, net als jij zonnetje. Maar ben niet ongesteld, wat best raar is want normaal kan ik direct daaraan herkennen dat mijn menstruatie begonnen is. Heb nooit last van deze krampen de dagen voor mijn ongesteldheid en dit is nu al dag 2 dat ik dat heb.

Snap dat jij al blij bent dat de pillen waarschijnlijk werken zonnetje, ben zo blij voor je dat het werkt.

Gefeliciteerd M68! Goed nieuws!

R1988: ik zou gaan testen als je ze toch in huis hebt. Weet je het 100% zeker en is extra bevestiging van je temp.

 
Terug
Bovenaan