Gestopt in November. Wie nog meer?

Oo way iritant ik had veel meer tekst bij mijn vorige berichtje staan maar hij heeft hem niet gepakt!

Maar ik ben super blij inderdaad!



En sparkle wat klote man!! Ik hoop voor hè dat ie over een paar dagen wel positief is!
 
Z- ik zit nu op dag 12 en heb gisteren ovulatie test gedaan. En deze leek aardig positief  ( ik heb sensitest). Hij zou nog iets donkerder moeten zijn. Ga vandaag weer proberen. Mijn temperatuur blijft hoger vandaag 37.2. Gisteren 37.1.. heel spannend dus!!

M68 wat super zeg!! Gefeliciteerd

S- ik heb de 1e keer ook pas 6 dagen overtijd positief getest en de 2e keer ook en dacht toen ook dat ik ongesteld ging worden door krampen.. Wanneer ga je weer testen? En anders zou ik bloedtest laten doen.
 
M68 gefeliciteerd! Wat leuk dat je zwanger bent.



Ik denk niet dat het deze ronde raak is ladies! Ik voel een menstruatie aankomen. Mijn baarmoeder is aan het rommelen.
 
R1988, wat fijn dat je je piek hebt gevonden. Nu klussen!

Balen Nassiraaa, wanneer zou je nod moeten zijn?

Hier weer negatieve test. Borsten doen nog meer pijn en zijn groter, zitten soort harde schijven in. Duizelig, beetje lichte misselijk met vlagen, jeukende tepels, menstruatiekramp buik/rug en sinds 2 dg ook veel witte afscheiding. Heb ik volgens mij nooit voordat in ong moet worden of het valt me nu ineens op.

Inmiddels dag 32 van cyclus. Ik ga denk ik donderdag pas weer testen, want word hier echt moedeloos van.. Dan ben ik een week over tijd. Droom zelfs over positieve testen, is toch niet normaal..

Zonnetje en Mali, hoe gaat t met jullie?

 
S- wat vervelend dat hij nog steeds negatief is! Beetje gek allemaal.. ik zou proberen even los te laten.. misschien houd je lichaam voor de gek of heb je later innesteling gehad.

N- Ik ben ook benieuwd wanneer je nod is.

Spannend allemaal!! Ik duim voor jullie!
 
Pff wat een narigheid Sparkle. Echt niet leuk om in die onzekerheid te zitten. Hier nog hetzelfde. Beetje last van onderrug en af en toe misselijk maar verder gaat het wel. Voel nog niet echt een menstruatie aankomen, maar je weet het natuurlijk niet. Zit vandaag op dag 28.
 
Terug
Bovenaan