Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik ben ongesteld, dus weer door naar volgende ronde!  Weet in ieder geval waar ik aan toe ben :) Da's ook wel fijn.

Voor de rest succes, duim voor jullie xxx
 
Balen Sparkle! Maar snap wel dat je het ook wel fijn vind om te weten waar je aan toe bent. Je cyclus was gewoon iets langer deze ronde.

Voor mij word het nu ook wel spannend. Hoop dat het raak is maar als ik ongesteld word dan is het jammer. Als ik helemaal niet ongesteld word na 40 dagen dan moet ik weer opnieuw een menstruatie opwekken en daar heb ik weinig zin in.
 
Dag dames,

Allereerst proficiat aan diegene die zwanger zijn! Helemaal leuk!

ik lees hier al een paar dagen mee op het forum, ik ben wel niet gestopt in november, wel in januari. Ik heb netjes mijn ontrekkingsbloeding gekregen na het stoppen met mijn pil, ik ben wel benieuwd of ik een regelmatige cyclus heb.. Dat is zo'n 10jaar geleden dus dat herinner ik me helemaal niet meer!

Ik ben wel vanplan om deze maand de ovulatietesten te gaan gebruiken, om een soort van zekerheid te hebben dat ik wel een eisprong heb.. Ook slik ik al 1maand foliumzuur..

groetjes!
 
Balen Sparkle! En dan al die symptomen, ga je toch hoop krijgen!

ik heb Vrijdag NOD maar door ziekte en lange dagen werk vrij weinig geklust dus verwacht deze maand eigenlijk niks!

overigens.. mijn NOD is 3 feb mocht mijn cyclus normaal zijn maar m'n vorige cyclus was 10 dagen langer
 
Jammer sparkle maar fijn dat je weet waar je nu aan toe bent. Ik had dezelfde klachten vorige x als jou en werd ook ongesteld.

Ik lees trouwens wel mee hoor dames en reageer af en toe aangezien ik aan de medicijnen zit en niet zwanger mag worden ben ik klein beetje op de achtergrond maar heb zelf dus niet heel veel te melden :)

Succes allemaal xxx
 
Hallo allemaal!

Mijn nod is as woensdag. Maar ik voel me niet zwanger en heb af en toe een soort menstruatie pijn.  Daarom denk ik dat het niet gelukt is.

 
Ohh gefeliciteerd voor de zwangeren!! :) Fijn om te horen dat het bij sommigen gelukt is!

Hier ook even inactief geweest, net ff alles beetje bijgelezen. We zijn nog druk bezig met klussen, zit nog in m'n vruchtbare dagen. Ik heb over 2 weken m'n NOD. We klussen om de dag en het blijft gelukkig nog leuk en voelt niet aan als verplichting.

Ik hoop dat er snel goed nieuws voor iedereen volgt! Voor iedereen die net weer ongesteld zijn geworden: balen! :( Maar weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen! Hou vol dames! :)
 
Terug
Bovenaan