Gestopt in November. Wie nog meer?

Hier vandaag op dag 29. Nog geen menstruatie klachten dus hopen dat deze weg blijft. Nog steeds wel last van buikpijn maar voelt niet echt als menstruatie pijn.

Hoe zit het met de rest? Deze week mogen er een paar testen toch?
 
<p style="text-align: left;">Wat jammer Sparkle!</p>
<p style="text-align: left;">Spannend zonnetje, wanneer wil je gaan testen?</p>
<p style="text-align: left;">Hier ook nog steeds geen menstruatie, maar ook geen positieve test. Ga dus helaas toch maar weer uit van een cyclus van 50+ dagen..</p>
<p style="text-align: left;">Zou nu dan wel in m'n vruchtbare periode moeten zitten dus net toch maar een clearblue ovulatie test gehaald, omdat ik gek wordt van al die wel/niet lijntjes. Net getest, maar nog niet in m'n piek.</p>
<p style="text-align: left;">Ik hou nu 16 januari maar als NOD aan dan zit ik op een cyclus van 55 dagen net als m'n laatste cyclus.</p>
<p style="text-align: left;">Deze week toch maar extra klussen en anders naar de huisarts denk ik? Hoelang zouden jullie wachten met een bezoekje aan de huisarts?</p>
 
Zonnetje! Ja super spannend normaal heb ik ook echt een hele onzuivere huid als mijn menstruatie eraan komt en nu heb ik een hele gave huid.

Ik weet het nog niet, als ik woensdag nog niet ongesteld ben geworden ga ik donderdag ochtend testen.

Weet jij al wanneer je gaat testen?
 
Ik denk ook donderdag ochtend. Hopelijk hebben we allebei positief nieuw dan! Als we dan nog niet ongesteld zijn tenminste. Ik wil het testen zo lang mogelijk uitstellen. Ben toch wel een beetje bang voor de teleurstelling. Maar ben ook zo benieuwd of het gelukt is. Echt gemengde gevoelens.
 
Terug
Bovenaan