Gestopt in November. Wie nog meer?

Dames, waarschijnlijk toch mijn eisprong gehad. Vahdaag was de test heel licht.. gister donkerder.. volgens mijn cyclus zou ik donderdag pas mijn eisprong hebben. Geen idee wat ik nu moet volgen. Hopelijk hoor ik morgen meer bij acupunctuur.  Mijn eerste menstruatie naar mijn mk was  29 dagen en nu op 12 dagen eisprong.. afwachten maar..
 
Ow dat is ook wel heel lang Lilly! Ik zou het gewoon nog even aankijken en als je het niet vertrouwd gewoon even langs gaan.

Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar weet niet waarom heb een beetje het gevoel dat ik geen eisprong heb gehad. Omdat ik deze ook niet heb kunnen vinden met de ovulatietesten. Maar het kan natuurlijk wel. Als ik niet positief test hoop ik dat ik maar snel ongesteld word. Anders moet ik weer aan de primolut en zijn we inmiddels weer twee weken verder voor ik aan de volgende ronde kan beginnen. Wat een drama dit. Die onzekerheid is echt niet fijn!
 
Z- dit is zeker niet fijn!  Ik hoop dat je positief test of ongesteld word! Wanneer ga je testen?

L- wat balen dat je nog niet ongesteld bent geweest. Ik hoop niet dat hij zo lang is als de vorige keer.

Vandaag weer naar acupunctuur geweest,  ik heb mijn eisprong al gehad. Vandaag innestelimg behandeling gehad! Wel erg spannend! 16 februari is mijn Nod maar heb eisprong veel eerder gehad.. afwachten maar!
 
Lilly dat zijn lange cyclussen zeg! Had je dat altijd al of is het iets van de laatste tijd?

Zonnetje kon je hem helemaal niet vinden of kon je de piek niet vinden?

Ik zou gewoon testen over een paar dagen en dan weet je het gelijk. Wie weet is het deze ronde gewoon raak!

R, ik hoop ook voor jou dat het deze ronde raak is. Hoe bevalt de acupunctuur?

Ik wil dat ook wel een keer proberen mocht het deze ronde niet gelukt zijn.
 
N- in het begin was het wennen. Maar het werkt wel. Mijn eisprong was nu eerder. Dit is mijn eerste cyclus met acupunctuur.  Spannend.. wil niet teleurgesteld worden. Ga er vanuit dat het niet gelukt is. Nu afwachten.
 
Nassira - hij gaf wel steeds vruchtbare periode aan maar geen piek. Uiteindelijk ben ik ook gestopt met testen toen die al een week die periode aan gaf. Maar ik weet het inderdaad niet, maar heb een beetje rot gevoel erover.

R - ik hoop dat het voor jou ook positief uitpakt deze maand. Dat is je echt gegund.

Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, denk van het weekend als het me lukt om tot dan te wachten.
 
Terug
Bovenaan