Gestopt in November. Wie nog meer?

Zonnetje, ik zou anders starten met temperaturen dat werkt echt. Of sensitest die zijn ook goed.

Ja ik hoop het ook zo! Zou zo fijn zijn.

Ook spannend! !
 
Ja snap ik zonnetje, is ook vervelend als je niet weet of je een eisprong hebt gehad.

Ik weet ook niet zeker of ik donderdag ga testen, eerst maar eens morgen afwachten hoe het gaat.
 
Spannend N & Z. Ik ga heel hard voor jullie duimen!! ;)

R wat goed dat acupunctuur werkt! Heb inderdaad wel vaker gehoord dat dit toch veel schijnt te doen.

Ik heb vandaag toch maar de huisarts gebeld en mag meteen morgen even langskomen. Voor het plaatsen van m'n spiraaltje was mijn cyclus gewoon om de 28 a 30 dagen. Ben benieuwd naar morgen...
 
Spannend zonnetje en nassiraaa. Ik duim voor jullie.

Lilly, fijn dat je langs mag komen.

R1988, hoop dat de acupunctuur werkt en dat t raak is!

Ik heb verder niks te melden, hou me ook een beetje afzijdig!

succes allemaal
 
Bedankt!

Vanochtend geweest en mag vanmiddag meteen voor een echo onderzoek. Zie er wel tegenop, maar blij dat de huisarts zo snel in actie komt, maar ook dat baart me dan wel weer een beetje zorgen. Vanmiddag de echo en dinsdag een nabespreking met de huisarts, blijft nog allemaal even spannend dus...
 
Hier nog geen menstruatie. Hoe zit het bij jou Nassira?

Lilly, het is wel fijn toch dat ze zo snel in actie komen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
 
Hier ook nog geen spoor van een menstruatie! Ook geen symptomen, ik voel wel steekjes en voel elke keer plopjes van mijn darmen.

Weet niet zeker of ik morgen ga testen, heb geen zin in een negatieve test.

En jij zonnetje
 
Terug
Bovenaan