Gestopt in November. Wie nog meer?

<p style="text-align: left;">Precies hetzelfde als jou. Ik ga ook nog niet testen. Wil mezelf de teleurstelling nog even besparen. Test denk van het weekend dan hoef ik ook niet te werken.</p>
 
Hallo lieverds!

Hoe is het met iedereen? Ik denk dat ik omgesteld ga worden. Ik had vandaag beetje lichtroze slijm/afscheiding in mijn inlegkruisje. Maar bij het vegen was er niks.

Nog even een paar dagen geduld hebben.
 
Ik heb het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden maar ook niet zwanger ben.. dat zou betekenen dat ik geen eisprong heb gehad en dat is echt klote. Maar ik weet het niet dus heb nog even de tijd..
 
Zonnetje - je hoeft niet perse iets te voelen om zwanger te zijn. Je hebt wel vruchtbare periode gehad. Je kan ook temperaturen he. Dat is echt betrouwbaar.

Ik duim voor je!
 
Ja dat ga in ook zeker doen als het deze maand niet gelukt is. Vind het gewoon spannend allemaal. Zit nu op dag 33. Denk dat ik zondag ga testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Nassira hoe is het met jou? Heb jij al getest?
 
Ow spannend! Hoop dat het voor ons allebei raak is. Ik heb zelf het idee dat het niet raak is. Maar je weet het natuurlijk niet.
 
Ik heb ook niet echt het idee dat ik zwanger ben, misschien gewoon een hele lange cyclus. De symptomen die ik heb kunnen ook van een aankomende menstruatie zijn. Wacht gewoon nog een paar dagen af.

Druk weekend in het vooruitzicht dus dat scheelt haha.
<p style="text-align: left;"></p>
 
Terug
Bovenaan