Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik heb net getest en was negatief. Eigelijk precies zoals ik verwachten. Want er is ook geen menstruatie na 33 dagen dus dat betekent dat ik gewoon geen eisprong heb gehad. Was hier gelukkig al op voorbereid omdat met de ovulatietesten natuurlijk ook geen piek aangaf. Dus balen maar het is niet anders. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben moet ik weer opnieuw beginnen met Primolut en dan volgende maand 2 pilletjes Clomid per dag nemen..
 
<p style="text-align: left;">Nou zonnetje hier ongesteld geworden! Ik hoop dat we de volgende ronde meer geluk hebben.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Balen dames :( gelukkig had je er wel een beetje rekening mee gehouden zonnetje,

ik hoop voor iedereen volgende maand meer geluk.

Ik moet zelf over 2 weken weer ongesteld worden en dan mogen we eindelijk ook weer los pfff.. wachten duurd lang
 
Ik had 3 feb mijnNOD, nog niet ongesteld geworden maar deze maand ook zeker niet zwanger geraakt. Hoop niet weer een cyclus van 38 dagen :(
 
Hoi allemaal, ik heb even bijgelezen. Wat balen voor jullie.. :( Lange cyclussen en wachten/nog niet ongesteld zijn duurt zo lang.

Dan maar weer met elkaar de volgende ronde in en hopen dat het dan raak is! Deze maand weer aan de klus.

Mijn NOD is pas weer 1 maart met cyclus van 32 dagen.
 
Balen Nassira! Ik hoop dat ik nog normaal ongesteld word voor vrijdag. Anders moet ik weer aan de Primolut om een menstruatie op te wekken. Dan ben ik zo weer twee weken verder. Dus ben heel benieuwd..

Volgens mij zijn er nu geen meiden meer met nod toch? Dus allemaal weer door naar de volgende ronde.
 
Mijn nod is eigenlijk 16 febr. Maar ik denk eerder ..eisprong was ook eerder.. afwachten.  Wel beetje misselijk en last van rug en schouder. .last van mijn onderbuik..
 
Ik moet nu rond de 14e weer ongesteld worden. En daarna mogen wij ook weer aan de klus en dan is me nod pas weer rond 14 maart als me ongesteldheid tenminste nu niet uitblijft vanwege de medicijnen dat hoop ik niet aangezien het steeds precies rond 28 dagen was.
 
Terug
Bovenaan