Gestopt in November. Wie nog meer?

hier ook nog geen symptomen.. mijn nod is 17 feb.. ik ben erg benieuwd. ook vind ik het wel eng hoor.

we zijn nog niet lang bezig maar toch. zal iedereen het merken.  kan ik het wel.. waarom lukt het niet? het gaat toch wel lukken?

zijn der meer die het wel eng vinden.  misschien wil ik het wel te graag.

deze week weinig geklust. druk met werken enzo.

 
Ah balen Mali. Gelukkig wel normale cyclus.  Ik begin nu toch wel last te krijgeb van de kwaaltjes. Gisteren iets bruine afscheiding gehad. Ik ben best veel misselijk en wat last van onderrug. wat ik eerder niet heb gehad. Het is even afwachten. Hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houd. 16 februari officieel .. maar denk eerder.. ik wacht gewoon tot de 16e..
 
Hallo allemaal!

Zonnetje ik hoop dat je menstruatie gewoon zelf op gang komt.

Ik ga deze maand aan de slag met ovulatietesten. En daarbij temperaturen. Ik heb alleen nu een ontzettend rare menstruatie. Na de miskraam ben ik maar 3 dagen ongesteld en minimaal bloedverlies.



 
<p style="text-align: left;">Spannend R1988 zal voor de duimen!</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">succes Nassiraaa!</p>
 
Spannend r1988 ik hoop op positief!! Ga voor je duimen,

kimmie, ik ben tot nu toe elke keer op tijd ongesteld geworden dus nog geen testen gedaan, als ik de test doe dan doe ik dat samen met me vriend vind het toch wel een leuk idee samen om de test zitten en dan eindelijk een keer samen wachten haha
 
Inplaats van zelf altijd 2 weken :) ja klopt ik ben ook wel eens bang dat het niet zal lukken. Denk elke vrouw wel.

pff mag van mij allemaal wel opschieten gelukkig zijn de medicijnen aangeslagen en hopelijk heeft hij me cyclus niet veranderd.. had tot nu toe elke keer 28 dagen.. na de ongesteldheid kan ik weer los.. vervelend als je op zon manier moet wachten.

Jammer Mali Mali hopelijk volgende ronde positief!

Wat vervelend nassiraa dan is alles weer even anders.

 
Terug
Bovenaan