Gestopt in November. Wie nog meer?

Meiden, ik ben vandaag weer begonnen met Primolut om menstruatie op te wekken. Had mijn eisprong niet gevonden met de testen dus waarschijnlijk ook niet gehad dus gister nieuwe pillen gehaald. Nu deze week tien dagen slikken en dan menstruatie als het goed is. Daarna weer starten met Clomid en hoop dat ik dan wel een eisprong krijg. Had me dit allemaal zo anders voorgesteld toen ik stopte met de pil..
 
Zonnetje,  ik begrijp je gevoel helemaal.  Wat vervelend voor je zeg! Hopelijk ben je snel ongesteld en kan je wel duidelijk je eispronf vinden. Wel eens gedacht aan acupunctuur?  Ik heb wel eens verhalen gehoord dat her ook kan helpen..
 
Heftig Zonnetje! Hoop dat de volgende ronde wel raak gaat zijn.

Ook even een update van mij: vanochtend ongesteld geworden. Ik had m zondag verwacht maar hij is eerder gekomen. Op zich niet erg, kan ik weer eerder aan de klus!

Cyclus was nu 32 dagen. Eerste keer was ie 35 dagen. Wel beter dat ie korter is!

Even menstruatie afwachten en dan maar weer aan de slag. Wil misschien ook gaan temperaturen. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
 
Ja was wel even balen maar zit nu weer aan die pilletjes dus hopelijk heb ik de volgende ronde meer mazzel. Donderdag is de laatste dag en dan zou ik die zondag ongesteld moeten worden. Dus hoop dat dat gebeurt dan kan ik ook weer snel verder.

Wil vanaf volgende maand ook gaan temperaturen. Is het dan het beste om op de eerste dag van je nieuwe menstruatie te beginnen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Hoe is het met de rest? Ook allemaal weer positief de nieuwe ronde in?
 
Hoi allemaal,

Deze maand heb ik geprobeerd er niet teveel mee bezig te zijn en om de dag te klussen.

Hopelijk heeft dat positief effect gehad. Aankomende week is mijn NOD donderdag 16februari. Wel wat symptomen, gevoelige borsten, moe en grieperig. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niks te zeggen. Spannend...

Wie heeft er nog meer zijn NOD deze week?





 
Hi meiden, hier alles goed. Zit nu als het goed is in mijn vruchtbare periode. Waarschijnlijk dinsdag/woensdag mn eisprong als mn cyclus weer 32 dagen is.

Ben er gelukkig veel minder mee bezig in mijn hoofd dan de eerste 3 rondes... Was echt om gek van te worden.

Gisteren weer begonnen met ovulatietestjes sensitest. Heb ik vorige ronde ook gedaan en heb duidelijk mn piek kunnen vinden. Testjes vallen qua prijs wel meez Temperaturen vind ik te veel gedoe, ga ik pas aan beginnen als t echt niet lukt.

Wanneer zijn jullie NOD's en met hoeveel dg cyclus?

1 mrt NOD - cyclus 26, 32, 32 dagen
 
Terug
Bovenaan