Gestopt in November. Wie nog meer?

Temperaturen is het beste nu eigenlijk al. Zo kan je ook zien dat je temperatuur zakt als je ongesteld word .

Inderdaad weer proberen positief de volgende ronde in te gaan.

Mijn nod is 10 naart als het weer 26 dagen is.
 
Hier is het ook even rustig. Heb m'n arm gebroken en uit de kom dus niet echt handig. Volgende week gaat m'n vriend op vakantie. Vanaf morgen beginnen met testen, dan zitten we op dag 10. Maar ben er bang voor deze maand
 
Oh jeetje Mali Mali dat is erg vervelend beterschap

even een updat van mijn kant. De medicijnen zijn aangeslagen en me infectie is weer weg. Ook ben ik blij maandag ongesteld geworden dus de cyclus is precies weer 28 dagen en niet in de war geraakt door de medicijnen, dus eindelijk weer lekker klussen zodra de ongesteldheid weg is.

duim voor iedereen deze ronde
 
Jeetje Mali, wat vervelend! Hoop dat je je goed voelt ondanks dat. Voor jou fijn Anoniempje dat je cyclus normaal is gebleven, toch een fijn idee. Zonnetje ik zal duimen voor je dat de pilletjes zn werk doen deze maand.

Ik heb vandaag overduidelijk mn LH piek kunnen vinden met de ovulatietestjes en ja, ook geklust om de dag de afgelopen week ;-) nu weer in de wachtstand tot NOD!

Voor de rest die zn NOD bijna heeft natuurlijk ook succes gewenst. Spreek jullie later xxx
 
Hallo allemaal!

Ik was minder actief vanwege het overlijden van een familielid.

Veel beterschap mali, ik heb ook weleens een arm gebroken en dat was echt geen pretje.

Anoniempje fijn dat de medicatie aansloeg en je na je menstruatie weer mag gaan klussen.

Sparkleee spannend hopelijk goed nieuws deze ronde.

Ik ga over een paar dagen beginnen met de ovulatietesten. Ben heel benieuwd hoe dat gaat.
 
Hier even een update van mij! Ik moet morgen de laatste Primolut pilletjes slikken verwacht mijn menstruatie dan zondag. Hopelijk komt deze op tijd en kan ik dan weer door de volgende ronde in. Probeer er wat minder mee bezig te zijn nu en dat lukt gelukkig wel. Misschien ook omdat ik weet dat ik toch eerst ongesteld moet worden voor ik verder kan!
 
Zeker fijn sparklee, fijn dat je het hebt kunnen vinden en veel hebt geklust ik hoop dat je ons over 2 weken goed nieuws kan vertellen@ nassiraa gecondoleerd met dit verlies :( ja ben zeker blij dat ik bijna weer aan de slag kan. @ zonnetje, fijn dat het lukt en dat kan wel kloppen de periode dat ik even niet zwanger mocht raken ook veel minder mee bezig geweest, en nu het weer mag begin ik er weer meer aan te denken

succes allemaal xxx
 
Terug
Bovenaan