Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Wat jammer zeg Kim.. Op naar de volgende ronde allemaal!</p><p>Bij mij nu dag 40 en nog niks... ik maak me zelf ook helemaal gek. Ben ook een beetje obsessed met die app en zit steeds nieuwe berekeningen te maken haha.. Maar zit nu toch ook wel te twijfelen of die bloeding misschien toch innesteling was en dat ik dus een hele late eisprong had?.. ik wacht het nog even af tot vrijdag en dan weer testen als ik nog steeds niet ongesteld ben!</p><p>En ik snap heel goed wat jullie bedoelen met het jaloers zijn. Denk dat ik dat ook wel zou hebben.. Maar heb daar nog niet mee te maken gehad gelukkig.. Ik ben de enige van mijn vriendinnengroep die al bezig is met zwanger worden. Ik ben zelf 25 en heb een paar vriendinnen van mijn leeftijd en een paar jonger en allemaal studeren ze nog of zijn er gewoon totaal nog niet mee bezig. En mijn vriend is 39, dus meeste van zijn vrienden hebben al wat oudere kinderen. Dus ik heb ook niet echt verder iemand om er over te praten! Alleen met mijn vriend heb ik het er wel over en hij vraagt ook wel dagelijks of ik al ongesteld ben haha maar ja dat is toch anders </p><p> </p>
 
<p style="text-align: left;">Haha mamaatje wat een grappige reactie. Hij wist waarschijnlijk niet eens wat hij gedaan heeft?. Ooh wat fijn om hier met jullie over te kunnen praten. Zo herkenbaar dan allemaal. Ik ga voor je duimen Kimmiehopelijk is het bij jou wel raak. Wel prettig denk ik dat je een combinatie hebt tussen vrienden die geen gezin hebben en voorlopig ook nog niet willen misschien en dan aan de andere kant mensen die veel ervaring hebben. </p>
 
<p>Ik zit nog te wachten op de uitslag van ronde 1 hoor ?</p><p>Nog drie dagen wachten... voel me soms heel licht misselijk en soms voel ik menstruatie achtige krampen...leuk dat wachten! Inderdaad heerlijk om er over te kunnen praten. Dacht dat ik als enige zo gefrustreerd was!</p>
 
<p>@Sharon volgens de app is mijn voorspelde cyclus ook 25 dagen. Vandaag is dag 8 :)</p><p>@Kimmie we houden hoop!</p><p>@Charly normaal heb ik helemaal niet van dat soort vrouwentrekjes, heb er ook wel uitgebreid over gesproken met hem daarvoor. Maar inderdaad snapte hij er niets van haha. Toen ik het hem daarna nog maar eens uitlegde had hij er wel begrip voor.</p><p>@BV spannend! Nog even volhouden:)</p>
 
<p>Oh wat leuk Mamaatje. Dan lopen wij echt, op 1 dag na dan, gelijk met onze cyclus. Grappig! Dan kunnen we ook ongeveer gelijk testen. Spannend en leuk dit.</p>
 
<p>Volgensmij ben ik ook ongesteld geworden net. 7e spiraal eruit. 9+10e lichte bloeding en nu weer. Dus ook hier op naar ronde 2. Is echt geen pijl op te trekken, dit was dan wel een hele korte cyclus van 20 dagen. </p>
 
Terug
Bovenaan