Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Nooit geweten dat ik zo ontzettend rusteloos kon zijn. Eros helemaal gek van mezelf. Kan me op niks concentreren, alles wat ik normaal heerlijk vind om te doen houd ik nu nog geen 10 minuten vol en continu het idee dat mijn ongesteldheid door zal komen maar nog steeds niks. Gelukkig is het morgen zondag. Zodra mijn vriend uit de nachtdienst komt gaan we testen dus morgen ochtend om 8 uur weten we meer. Tot die tijd nog een rusteloze nacht ?</p>
 
<p>Ik had gister of eergisteren mijn eisprong en verwacht rond 6/7 juli ongesteld te worden, of niet! :-D</p><p>Kim, spannend! Hopelijk ben je niet te vroeg met testen en is hij positief, toi toi toi!!!</p>
 
<p>De test van vanmorgen was negatief. Zit ondertussen op dag 38 van mijn cyclus. Kan me niet herinneren dat het ooit zo lang heeft geduurd. Maarja misschien ben ik er zoveel mee bezig dat het daarom uitblijft. Volgende week zondag maar weer opnieuw testen als er dan nog niks is. </p>
 
<p>Hé kim, wat balen zeg! Helaas kun je dan weer even niets anders dan afwachten.. :-(</p>
 
<p>Ik voel me precies zo BV. Zo wisselvallig, verschilt echt per dag hoe ik me voel. Maar nog even geduld hebben! Ook al is dat heel lastig.</p><p>Spannend Charly! Merk je ook verschil aan je lichaam? Ik las dat sommige vrouwen op dagen rond de eisprong ook echt bepaalde symptomen  er van hebben.</p><p>Balen Kim987 dat de test negatief was! Volgens mij lopen wij aardig gelijk op. Ik zit vandaag op dag 39 van mijn cyclus en nog steeds geen ongesteldheid.. heb gister ook getest maar was negatief. Is het de eerste keer nadat je gestopt bent met de pil dat je 'natuurlijk' ongesteld moet worden? Bij mij wel en weet ook dat het dan langer kan duren, maar ben erg ongeduldig haha.</p>
 
<p>Nee ik ben in november al gestopt met de pil en daarvoor maar 1.5 jaar de pil gebruikt dus ik had gelukkig al vrij snel weer een normale cyclus. Maar vanaf Pinksteren hebben mijn vriend en ik besloten ook geen condooms meer te gebruiken vandaar dat ik me aan had gesloten bij dit onderwerp haha</p><p>Vandaar dat ik nu ook niet snap waarom het opeens zo lang duurt. Maar goed lig nu met knallende koppijn op de bank dus vanavond maar even rustig aan doen. Denk dat ik er onbewust veel te veel mee bezig ben</p><p> </p>
 
<p>Hmm wat vervelend dat wachten lijkt mij. Vooral als je al zo lang gestopt bent met de pil als jij dat bent Kim. Ik hoop dat het dan nu deze rond raak is. En ook Kimmie wat spannend zeg. Hopelijk is het direct raak en niet je tijdelijke cyclus nu je gestopt bent. Van zo een lange cyclus zou ik denk ik doordraaien.  Ik kan mijn ovulatie trouwens niet voelen hoor. Komt voort uit de berekening van zo'n dullige app. Maar ik denk dat ik die boel er binnenkort maar van af gooi van de telefoon. Ben er denk ik iets te gefocust op. Heb inmiddels aardig wat mensen in mijn directe omgeving zwanger. Kan voor sommige mensen oprecht heel blij zijn en bij anderen ben ik echt jaloers omdat ik dan vind dat ik/ wij ons leven beter op orde hebben. En daarna voel ik mij ook wel weer prima hoor. Maar ik wordt door de focus op het zwanger worden niet bepaald een leuker persoon merk ik. Dus maar even een tandje terug schakelen haha. Ik schaam mij daar echt wel een beetje voor. Is dit iets waar jullie ook last van hebben? </p>
 
<p>Ik merk wel dat ik er de hele dag mee bezig ben ja. Maar ik geloof niet dat iemand anders daar wat van merkt. Zelfs mijn man niet! Wil tegen hem ook niet iedere keer zeggen: oh ik denk dat ik ongesteld ga worden...om de volgende dag te zeggen: oh nee ik denk toch dat ik zwanger ben ?</p><p>Nog 4 dagen wachten tot ik ongesteld moet worden....als mijn cyclus regelmatig is.... wat ik nog niet zeker weet..</p><p>succes allemaal!!!!!!!</p>
 
Terug
Bovenaan