<p>Jeetje Charly, dat klinkt best heftig zeg. Zal wel schrikken zijn. Hopelijk kunnen ze het snel verwijderen en is er verder niets ernstigs aan de hand. Ik zal voor je duimen dat het dan deze ronde raak is!</p><p>Wat leuk AVB! Dan zitten we met ons drietjes heel dicht bij elkaar. Spannend! Hoe lang is jouw cyclus dan? Zou wel heel leuk zijn als we allemaal tegelijk konden testen.</p><p>Wat betreft ovulatietesten: deze heb ik wel gekocht en gebruikt bij mijn eerste. Deze testen hebben toen bij mij niets opgepikt. Toch was ik direct nadat ik met de pil gestopt was zwanger.</p><p>Nu doe ik het zonder. Mocht ik over een aantal rondes nog niet zwanger zijn, zal ik weer gaan overwegen ze te gebruiken. Maar goed... ik gebruik ze nu dus niet omdat ze bij mij toen niet gewerkt hebben.</p><p>Dit weekend zou mijn eisprong zijn, dus ben heel benieuwd! Helaas is mijn man juist dit weekend het hele weekend weg, dus wel een beetje balen. Maar goed, we zien wel. Straks nog even klussen, en als hij zondag terug is, en dan hopen dat het toch nog raak is 😉</p>