Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Haha nee ik denk ook niet dat een man de aangewezen persoon is om alle perikelen mee te bespreken?. Heel veel succes met het wachten de aankomende dagen!</p>
 
<p>Bij deze meld ik mij ook in de tweede ronde. Helaas toch ongesteld geworden vannacht. </p><p>Charly27 wat jij zegt over het sommige van harte gunnen en anderen wat minder herken ik heel erg idd. net als die app op je telefoon waar je veel te veel mee bezig bent waardoor je er niet echt gezelliger op wordt haha</p>
 
<p>Ooh balen zeg Kim, had je wat anders toegewenst. (En oprecht in dit geval?). Pff ik vind het heel erg van mijzelf. Ik wil blij zijn, maar kan het niet voor iedereen opbrengen. Vorige week nog iemand die het vertelde toen we met een groep vrienden bij elkaar zaten. Frustratie bij mij tot gevolg. Kreeg geen hap meer door mijn keel en eerst maar eens op de wc wat traantjes weg gepinkt. En daarna moet je dan ook weer vrolijk en gezellig verder gaan. Want ergens is het dan ook weer gek om je moeite te laten zien. Ik ben wel blij dat jij er ook wat moeite mee hebt. Ik voelde mij al een enorme trut. Ik vind namelijk eigenlijk dat ik nog te kort bezig ben om er dan moeite mee te hebben. Maar toch is er dan iets dat steekt. En ik zou ook verder geen idee hebben met wie je dergelijke zaken kunt bespreken.  Dus super blij dat het hier kan, haha. Dus nu maar weer vrolijk doorgaan en zien wat er van komt. Ik moet zelf zeggen dat ik er nu in de 2de ronde lichamelijk iets prettiger in sta. Minder kwaaltjes enz. Die vond ik lastig, juist omdat je jezelf daar gek mee maakt. Nu niet echt ergens last van dus kan ik mijzelf ook niets in praten. Hoop dat het voor jou net zo gaat gelden.</p>
 
<p>Hè, wat jammer zeg, alle dames die nu toch weer naar de volgende ronde door gaan. Voor mij is ronde twee vorige week gestart. Het voelt toch wel een beetje raar, om weer opnieuw te beginnen. Weer dat proberen, hopen dat het lukt, en dan wachten. Vooral dat wachten is vervelend.</p><p>Ik zit nu op dag 6 van mijn cyclus en ik ben nu alweer aan het aftellen, haha XD</p><p>Ik merk trouwens wel dat een deel van mij wel bang is. Kan ik het wel aan, een tweede kindje erbij? Is het wel verstandig? Gaat het niet te zwaar worden? Zal ik mijn chromosoom afwijking niet doorgeven?</p><p>Pfffff... Tegelijk voel ik mij ook wel schuldig over deze twijfels. Ik wil al een jaar een tweede kindje erbij, dus ben toch wel verbaasd over mijn twijfels nu.</p><p>Misschien is het ook gewoon heel normaal.</p>
 
<p>Ik denk dat het hele logische twijfels zijn hoor Sharon. Je gaat weer een nieuwe fase in en dat brengt altijd twijfels mee. Bovendien als je heel graag moeder wil zijn is het normaal dat je dan bang bent dat je misschien 2 kinderen niet de zelfde aandacht kunt geven als 1. Maar volgens mij komt dat helemaal goed. Het zijn juist de twijfels die er voor zorgen dat je een weloverwogen keuze maakt. Dat maakt je juist een goede moeder !</p>
 
<p>Welkom allemaal in de volgende ronde dan maar (laten we het vooral positief bekijken)</p><p>Ik ben sinds vrijdag niet meer ongesteld dus ik ben ook al met het aftellen begonnen haha. Vandaag is dag 7 van mijn cyclus en volgens een app zou mijn ovulatie aanstaande vrijdag zijn.</p>
 
<p> Ik merk inderdaad ook wel heel erg dat ik jaloers kan reageren als iemand anders in mijn omgeving haar zwangerschap bekent maakt.</p><p>Mijn enige andere vrouwelijke collega bijvoorbeeld. Ik wilde al heel graag zwanger proberen te worden, maar mijn vriend nog niet. Ik geloof dat ik een week lang bijna niks heb gezegd tegen hem hahahaha. </p><p> </p>
 
<p>Haha Mamaatje, ik zie het zo voor me. The silent treatment :') Volgens mij lopen onze cyclussen dan vrij gelijk! Ik zit nu op dag 6, en verwacht komend weekend mijn eisprong te hebben. Heb jij ook een korte cyclus toevallig? Die van mij is ongeveer 25 dagen.</p><p>En ja, misschien heb je wel gelijk Charly :) Dank je.</p>
 
Terug
Bovenaan