Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Dank je wel Sharon, we wachten het maar gewoon af. Misschien is het ook wel goed dat de focus er even af is. Was er toch onbewust wel erg mee bezig en heb het nu gewoon even kunnen loslaten. Heb gelukkig een hele lieve vriend die een aantal maanden voordat we stopten zei: ik wil graag een vakantie baby. Hij heeft nu zelf maar even verder berekend dat we dan net ronde 4 gehad hebben en dus op vakantie eventueel ongesteld/ zwanger kunnen zijn. Lief dat hij me daar mee oppeppen.  Wat leuk zeg dat jullie allemaal paralel lopen. Wel een heel leuk toeval. </p>
 
<p>@Charly dat is dan wel extra spannend of het deze ronde lukt. Heftig hoor!</p><p> </p><p>Ik heb sinds gisteren middag wat lichte krampen. Vandaag zou mijn geplande eisprong zijn dus dat zou er zomaar eens mee te maken kunnen hebben!</p>
 
<p>Ben er vrij gelaten onder gelukkig. Komt wanner het moet komen. Klinkt inderdaad als je ovulatie.  Dus veel plezier met klussen dit weekend ?</p>
 
<p>Nou...als ik inderdaad een cyclus heb van 21 dagen ben ik vandaag 1 dag overtijd. Ik wacht nog een week en ga dan een test doen denk ik.</p><p>Even een vraagje. Op dit moment zou ik dus een week of 4 zwanger kunnen zijn....of er is niks aan de hand. Hoe gaan jullie nu om met alcohol, rood vlees, medicijn gebruik? Letten jullie daar nu al op of pas bij een positieve test? Ik lig nu namelijk hondsberoerd op de bank en zou het liefst een hele dosis paracetamol, neusspray en hoestdrank innemen....</p><p>ik heb zelf zoiets van: ik probeer zo lang mogelijk zonder medicijnen maar als ik echt niet meer kan neem ik iets. Alcohol neem ik sowiezo niet en met eten probeer ik ook al op te letten</p>
 
<p>Hoi allemaal! <br /><br />Ik ben nieuw hier, maar ik ben ook sinds een paar maanden gestopt met de pil. Ik ben nu 23 en mijn vriend is 25 en wij gaan voor ons eerste kindje, spannend! <br /><br />Mijn eerste normale cyclus was er gelijk een van 42 dagen, waarbij ik duidelijk mijn eisprong heb gevoeld en minsten om de dag geklust heb. Na 42 dagen kwam mijn ongi, extreem licht waardoor ik twijfelde aan een innestelingsbloeding maar testen bleven negatief! Nu de 2e ronde, waarbij ik de Action ovulatietesten ben gaan gebruiken (geniaal goedkoop) om te kijken of ik echt mijn eisprong goed voel. Gister eindelijk een positieve ovulatietest op dag 36... een nog langere cyclus dus, maar er is wel een eisprong! Nu ga ik in spanning 2 weken afwachten :) <br /><br />Ik hoop dat we snel allemaal een 2e streepje krijgen!</p>
 
<p>Succes met wachten madammandy! Ik ben ook nog steeds aan het wachten...verschrikkelijk!!!</p>
 
<p>Hebben jullie dat nou ook dat je waar je ook kijkt overal zwangere vrouwen ziet? Begin juni kwam het jongste zusje van mijn vriend vertellen dat ze door de pil heen zwanger is geworden en vanavond kwam ook zijn oudste zus vertellen dat ze zwanger was. Maar ook in winkels zie ik zo ontzettend veel zwangeren pfff het lijkt wel of ik ze aantrek als een magneet ofzo.  </p>
 
Terug
Bovenaan