Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Vandaag cyclus dag 27. Vorige keer ongesteld met dag 23. Geen idee wat mijn normale cyclus is...naïef als ik was gewoon na de eerste menstruatie er vol voor gaan. Nooit erbij stil gestaan dat het toch wel handig is om je cyclus een beetje te kennen. Dus wachten wachten wachten. Als ik dit weekend nog niet ongesteld ben geworden ga ik testen... en ondertussen duimen!</p>
 
<p>Ik had net een heel licht streepje op ovulatietest. Betekend dat dat de eisprong er al aan komt binnenkort of heb je altijd een licht streepje?</p>
 
<p>Hey Maris, dat is afhankelijk van welke ovulatie test je gebruikt. Elke heeft weer een andere werking. Welk merk heb je?</p>
 
<p>Charly27 die ik nu heb zijn van sensitest. Ik wist niet dat er per merk ook verschil in zat ?</p>
 
<p>Spannend BV. Hier het zelfde hoor heb ook geen idee van mijn cyclus.. ben al zo lang niet natuurlijk ongesteld geworden, dat ik geen idee heb.</p><p>dacht ook ga er gewoon voor.</p><p>Die voorzorgsmaatregelen denk ik wel wat om geen medicijnen, geen alcohol (in de afwacht weken) alleen biefstuk en filet american niet nemen dat vind ik heel lastig? dat word na een postitieve test pas...</p><p>slik wel trouw foliumzuur van die mama compleet pillen.</p><p>Ik zie ook heel veel zwangeren mensen idd of met kleine kindjes ze komen overal vandaan haha</p>
 
<p>Avb89, voor jou dus ook spannend! Ik dacht al dat ik de enige was die geen idee had van haar cyclus. Succes met afwachten!!!!</p>
 
Terug
Bovenaan