Gestopt met de pil in mei 2017

<p>@ Maris, ik heb een ovulatietest met soort gelijke werking. Hij heeft bij mij bijna altijd een 2de streep aan. Maar vaak net niet zo dik als het controle vlakje. Misschien ben ik er wel niet goed in hoor. Maar de test blijft aangeven dat ik niet aan het ovuleren ben. Denk niet dat ik dus een goede adviseur voor je kan zijn ?.</p>
 
<p>Ik heb voor de gein namelijk nu even een testje gedaan. Heb een mooie regelmatige cyclus gehad de afgelopen tijd. 28 en 27 dagen. En ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus en de tijd van nu komt dichter in de buurt van een positieve ovulatie dan een circa 10 tot 14 dagen terug.</p>
 
<p>@charly27 handig zo'n test dus hihi</p><p>Hier dag 28 en nog steeds niks....vorige keer met 23 dagen ongesteld</p>
 
<p>Ik sluit mij graag aan! Ik heb op 24 mei mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna niet meer de pil geslikt. Sindsdien nog niet ongesteld geweest, maar helaas ook nog niet zwanger. </p>
 
<p>Welkom annelizzy, zo dat is wel lang wachten voor je. Gaan jullie voor de eerste of heb je al kinderen?</p>
 
<p>Nou BV ben ook geen exper in mn cyclus dacht dat ik hiernook de enige was haha.</p><p>als ik dit zo lees ga ik denk toch maar met de ovulatie testen beginnen volgende maand. Waar vandaan hebben jullie ze?</p>
 
Terug
Bovenaan