Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Vorige week voelde ik me met vlagen misselijk. Nu niet meer. Na de misselijkheid kwamen de menstruatie krampen. En ook die zijn nu verdwenen?!?! En gek genoeg ben ik opeens heel rustig. Nog een paar dagen afwachten en dan ga ik testen</p>
 
<p style="text-align: left;">Ja heel erg spannend! Probeer er ook niet te veel aan te denken, maar dat lukt nog helemaal niet Haha. Het wachten duurt lang..normaal zou ik hopen dat ik niet ongesteld wordt, maar nu wel omdat ik nog geen 'normale' menstruatie heb gehad.</p><p>Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje:)</p>
 
<p>@Maris20, ik heb ook sensitest, bij de een worden de streepjes duidelijker dan bij de ander. Als je op Google iets van dipstick sensitest intypt en op afbeeldingen klikt zie je hoe het verloop kan zijn. Als ie op het donkerst is dan volgt je eisprong binnen 24 tot 48 uur. Hopelijk kum je hier wat mee. Ik zit op dag 22 van een cyclus van ong 25 dagen. Ben ook aan het 'afwachten'. Spannend allemaal! </p>
 
<p>Hai allemaal! Wij zijn ook mei gestopt, wij maakten gebruik van de temperatuur methode met de Lady comp (misschien iemand ervaring mee?) ook nu handig want kan aan mijn temperatuur in ieder geval zien wanneer de eisprong is geweest :p in mij zijn wij dus gestopt om condooms te gebruiken in de vruchtbare dagen. Helaas in juni ongesteld geworden. dus zijn we nu vrolijk bezig met ronde 2! ik heb sinds in een jaartje geleden ben gestopt met de pil vreselijk onvoorspelbare cyclussen varierend van 35 naar 50 met 1x zelfs 110!! dagen. gelukkig is de 1e fase altijd ongeveer gelijk en krijg ik tussen dag 20 en 30 mijn eisprong. We zitten nu op dag 26 en hebben enthiousiast geklust haha maar met de ladycomp nog niet geregistreerd dat de eisprong is geweest. op zn vroegst dus 19 juli testen! :) ik hoop zo dat het deze x raak is. Trouwens ik ben 24 en mijn man 25. dan zijn jullie ondertussen van de hele situatie op de hoogte! leuk zn topic waarin je lekker met elkaar mee kunt leven.</p>
 
<p>Spannend BV!! </p><p>En welkom AnneLizzy en Janneke!</p><p>Hier ook nog steeds niet ongesteld en ook niet zwanger.. zit ondertussen op dag 50 van mn eerste cyclus... -.-</p><p>Probeer het maar een beetje los te laten en nie te veel over na te denken</p>
 
<p>Pffff kimme dag 50??? Jeetje zeg!! Dat duurt lang!! </p><p>Nog steeds niks hier....zaterdag ga ik testen!</p>
 
<p>Jeejtje kim! Wat vervelend zeg dag 50 en maar wachten.. hoop voor je dat het snel komt!</p><p>welkom janneke! Groepje word steeds groter! </p><p>Volgens mn kalender app? hoe betrouwbaar het mag zijn krijg ik volgend weekend mn hopelijk niet mestruatie gewoon zenuwachtig voor haha echt veelste veel mee bezig....  Vorige maand steeds misselijk nu niet maar ben nu steeds heel erg moe misschien toch nog aan het ontpillen. </p>
 
Terug
Bovenaan