Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Ik heb mega veel last gehad van het ontpillen!!!! Mijn gevoel wist toen zeker dat ik zwanger was! Ik had alle verschijnselen...ook al hadden nog geen "poging 1" gehad. </p><p>Een paar dagen na het stoppen van de pil begon het al. Ik zou dus helemaal niet zwanger kunnen zijn....maar zo voelde het toen echt!!</p><p>En nu? Nu voel ik juist helemaal niks en heb ik weer echt het vermoeden dat ik zwanger ben. Alle menstruatie klachten zijn weg... nog 1 dag wachten.....</p><p>succes!!!</p>
 
<p>Hoi allemaal! bedankt voor alle lieve welkom reacties :) Kimmie wat vervelend he die lange cyclussen nadat je bent gestopt met de pil ik kon er toen ook geen regelmaat in vinden, heb zelfs een keer een cyclus gehad van 110 dagen! nu nog steeds onregelmatig naar mijn idee toch nog steeds na verschijnselen van de pil aangezien ik voor de pil altijd op de dag af nauwkeurig was. B V spannend! hou je ons op de hoogte morgen? ik hoop het zo voor je! AVB89 ook voor jou spannend al moet je nog iets langer wachten met testen. Als ik er zelf aan denk dat ik nog tot minimaal 20 juli moet wachten voordat ik weer kan testen pfff al heb ik met mijn temperatuur nog steeds geen eisprong geconstateerd dus het kan ook zomaar langer duren. ach we hebben het er immers voor over al dat wachten! ik hoop dat iedereen in de groep snel zwanger mag worden.</p>
 
<p>Gezellig weer, nieuwe meiden/ vrouwen er bij. Welkom allemaal. Ooh spannend zeg BV. Ik had vorige maand ook last van alles en nu helemaal niet meer. Ook voelt het niet of ik ongesteld zou moeten worden. Terwijl dat er morgen toch echt zou moeten zijn. Dus ook ik ga morgen testen. Zou toch leuk zijn om paralel met iemand te kunnen lopen ?</p>
 
<p>Ooooh charly, ook super spannend! En het zou inderdaad erg leuk zijn om met iemand vrijwel gelijk te lopen. Ik zit op cyclusdag 31....  Is het voor jou ook poging 1? </p><p>Nog even de uurtjes aftellen tot morgen ochtend....en alvast succes met de test!!!</p>
 
<p>haha ik kan me echt voorstellen dat je de uurtjes af zit te tellen, succes voor jullie allebei! we duimen mee =) </p>
 
<p>Dank jullie wel erg lief.</p><p>Voor mij is het nu ronde 2. We zien wel. Ga uit van niet dan kan het alleen maar meevallen ?</p>
 
<p>Wow Janneke 110 dagen! Nou hopen dat het deze ronde mee valt en dat je op 20 juli kan gaan testen! Inderdaad wel vervelend zo'n lange cyclus. op dit moment heb ik echt zoiets van maakt me niet uit als in ieder geval die eerste ongesteldheid maar snel komt, dan weet ik tenminste dat ik het nog 'doe'. alsnog geeft dat geen garantie natuurlijk, maar is meer een gevoelsdingetje haha :p </p><p>Spannend BV en Charly!! Ik ga duimen voor jullie :D</p>
 
Terug
Bovenaan