Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Succes met testen morgen. Ben erg benieuwd! Ik ben nog aan het prutsen met die ovulatietesten maar heb nog geen positieve gehad. Zit nu op cyclusdag 12 dus het kan nog komen</p><p> </p>
 
<p>Nou...test gedaan...niet zwanger. Dus ik zal blijkbaar wel een hele lange cyclus hebben. Of volgende week nog een test doen misschien. Dit had ik echt weer niet verwacht! </p><p>Maar goed...het is pas poging 1 natuurlijk. Ik denk dat ik nog niet mag klagen</p>
 
<p>Ik sluit mij bij jou aan BV. Test gedaan maar niet zwanger. Maar ook die tijd van de maand kondigd zich nog niet aan. Daar baal ik nog wel het meest van. Dacht na ronde 1 een mooie regelmatige cyclus al te  hebben van 28 dagen. Nu dus maar afwachten wanneer het komt.</p>
 
<p>Dat vond ik ook zo raar!! Een aantal dagen terug voelde het echt alsof ik ongesteld moest worden...en dat kwam niet. En nu voel ik echt totaal niks meer?!?!</p><p>wachten wachten wachten denk ik</p><p>ook echt balen voor jou charly!!! </p>
 
<p>Ach ja, het is wat het is. Hopen dat die tijd van de maand nu maar snel komt. Volgende ronde wordt sowieso niets dus dan kan ik weer even de focus op andere dingen richten.</p>
 
Terug
Bovenaan