Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Dag 13 van cyclus en het lijkt wel of de test van net nog lichter is als gisteren. Ze zijn nu ook op dus moet eerst nieuwe kopen. Hoe gaat het met jullie??</p>
 
<p>Dag 30 van cyclus en vrijdag of zaterdag mijn eisprong gehad (hierna temperatuur verhoging) dus kan ik vrijdag de 21ste testen! ik vind het zo spannend! </p>
<p> </p>
 
<p>Lastige dingen die ovulatie testen vind ik. Succes er mee Maris.</p><p>Ooh jij hebt ook een behoorlijk lange cyclus Janneke. Maar mooi dat jij je ovulatie zo goed gevonden hebt afgelopen maand. Spannend dus, ik ga voor je duimen. </p><p>Hier nog steeds niet ongesteld geworden. Wel veel last van buikkramp, maar ik kan er nog niet echt de vinger op leggen wat voor een kramp het is.</p>
 
<p>Ben ik toch nog een keer om jullie mening te vragen. </p><p>Cyclusdag 34: niet ongesteld, geen echt menstruatie klachten, geen echt zwangerschapskwalen. Op dag 32 een negatieve test gedaan. Denken jullie dat er toch een kans is dat ik zwanger ben of hoop ik op niks? </p>
 
<p>Charly, we zitten echt in hetzelfde schuitje geloof ik!! Al heb ik niet echt last van krampen. Soms een wat zeurend gevoel. Ga jij nog een test doen?</p>
 
<p>Hoi, ik ben afgelopen weekene ongesteld geworden, heb een korte cycles van gemiddeld 24 dagen. Had op dag 14 mijn eisprong (gevonden dmv ovulatietesten). Nu op naar ronde 2. Maris. Jammer dat ze op zijn. Het is namelijk helemaal niet raar dat je op dag 13 (nog) geen eisprong hebt gehad. Bv en charly, jammer dat jullie beid3 geen positieve test hadden.  @Bv, volgens mij zou het zomaar kunnen dat je wel zwanger bent, hoeveel dagen geleden had jij je eisprong?  Of mssn een lange cycles dat je toch nog ongesteld wordt. Kan beide!  </p>
 
<p>@nicc....Uuh ik heb van allebei geen idee! Dom en naïef als ik ben, ben ik na de eerste menstruatie (start 7 juni) er gewoon voor gegaan. Volgens de "regeltjes" zou ik dus ongeveer 21 juni de eisprong moeten hebben....</p><p>balen dat jij ongesteld bent geworden!!</p>
 
<p>Ik zit op dag 13 van mijn cyclus. Aangezien de vorige 40 dagen duurde ben ik dus nog aan het wachten op mijn eisprong. Heb de app ingesteld op een cyclus van 35 dagen aangezien het vorige keer wel absurd lang duurde. Eind van de week komt de klus periode er weer aan en precies dan heeft mijn vriend 5 nachtdiensten achter elkaar dus ga ik er deze ronde maar vanuit dat het weinig wordt. Ben er nu ook gewoon rustig onder. Maar mezelf kennende zal dat wel veranderen tegen de tijd dat ik ongesteld moet worden. Maar voor nu dus gewoon afwachten tot begin augustus. </p>
 
Terug
Bovenaan