Gestopt met de pil in mei 2017

<p>Oh dat zou balen zijn kim! Ik denk dat we bijna allemaal</p><p>proberen om er niet zo veel mee bezig te zijn maar dat is lastig! </p><p>Succes...wie weet komt het er tijdens de nachtdiensten toch van...en het kan in 1 keer raak zijn hahaha</p>
 
<p>@Nicc: ik heb ook geen idee hoelang mijn cyclus nu is daarom ben ik vroeg begonnen met testen. Ik zat paar jaar terug op 30-35 dagen maar afgelopen maand 20-21 dagen. Dus het is echt gokken haha!</p>
 
<p>Ja het blijft gokken, ik heb bij ons eerste kindje een hele lading ovulatietesten gehaald, toen was ik na ronde 2 zwanger. De houdbaarheidsdatum is januari 2017, maar kon de afgelopen keer prima mujn eisprong vinden. Ze blijven dus wel heel lang goed.  Ik ben er ook best mee bezig, op t moment dat je beslist er weer voor te gaan, kan het ook niet snel genoeg gaan. Maargoed, we zijn allemaal nog niet zo lang bezig, dus komt vast wel goed met ons :) hoop snel te lezen dat de 1e zwanger is!</p>
 
<p>Bv ik teste pas met een week overtijd positief! Nog even geduld en dan nog eens testen...</p>
 
<p>Ik denk ook dat we in het zelfde schuitje zitten BV. Al hoop ik dat jij gewoon een erg lange cyclus hebt en nu je eisprong nog krijgt. Ik heb weer een nieuwe test gedaan, ook die was uiteraard negatief.  Iemand trouwens ervaring met de zwangerschapstesten van de action? Nou goed als de steekjes tot het eind van de week blijven duren doe ik nog een test en als die ook negatief is dan wordt het tijd om de huisarts maar eens te bellen. Een cyclus kan wel langer duren, maar het is wel vreemd dat ik de vorige ronde mooi regelmatig zat en er nu niks komt, en daarbij dan nog wat klachten. Afwachten maar weer. Succes iedereen hier met klussen of de nieuwe ronde!</p>
 
<p>Balen voor je charly! Ik had ook de test van de action. Twee keer negatief dus ? Ik ga ze dit weekend weer halen en dan in het weekend testen. En inderdaad daarna de huisarts bellen. Want ik vind het juist gek dat ik totaal niks voel. Succes allemaal bij de volgende ronde!</p>
 
Ik zit inmiddels op dag 22 van (geschat) 25 en heb vandaag wat lichte bloedverlies gehad, heel helder rood bloed. Denk dat dit spotting is voor de menstruatie zoals de vorige cyclus.

Ik heb echter sinds mijn vermoedelijke eisprong wel wat lichte krampen.

Pff ook ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn (vandaar dat ik niet veel reageer), maar dat is gewoon niet te doen!
 
Terug
Bovenaan