Gestopt met de pil in mei 2017

Spannend mamaatje. Ga maar uit van spotten, dan kan het alleen maar meevallen. Maar ik help het je wel hopen dat het een innestelings bloeding is.
 
Meiden even een vraagje. De laatste tijd heb ik vaak last van een draaierig/duizelig gevoel. Hebben meer van jullie hier last van. Heb het idee dat het is begonnen toen ik foliumzuur ben gaan slikken maar op internet kan ik niks vinden over eventuele bijwerkingen en aangezien het een voedingssupplement is plas je het toch weer uit als er teveel van in je lichaam zit? Ik word er ondertussen flink gestoord van. Soms sta ik uit het niets opeens te tollen op mijn benen
 
@kim: ik kan je alleen vertellen dat ik allergisch op foliumzuur reageer! Ik word niet duizelig, maar ik krijg last van m'n keel! Keelpijn hoesten en een benauwd gevoel. Ook ik kon niks vinden over bijwerkingen.
Wat ik heb gedaan is tijdelijk gestopt met slikken, klachten gingen over. En toen ik weer begon kwamen ze weer terug.
Daarna gestart met een ander merk, een multivitamine. Precies hetzelfde! En nu heb ik gravitamon en dat gaat wel goed gelukkig!!! Misschien heeft dit verhaal niks met je klachten te maken, maar het proberen waard misschien? Succes ermee! Duizelig en misselijk is niet prettig!!!!
 
Ik had ook problemen met een huismerk. Ook over gestapt naar gravitamon. Ook niks meer aan de hand. Is het proberen waard.
 
Ik heb idd ook last van duizeligheid en misselijkheid van die foliumzuur pillen. Goed idee ander merk proberen.

Ik heb zelf sinds maandag echt ongesteldheid symptomen alleen nog geen bloed verlies..
zit nu (12.7) op dag 23 van mijn cyclus.blijf buikkrampen houden. Vorige x ook een "korte" cyclus gehad.

Ik dacht in het weekend te gaan testen als het nog nodig is....
Iedereen succes met afwachten! Mocht het nodig zijn BV ga je dan ook volgende ronde ovulatie testen gebruiken? Ik heb ze vast besteld heb nu een app maar weet ook mn cyclus niet goed dan zijn die testen denk ik toch handiger. Was vast besloten na een half jaar pas maar kan het niet laten.

Charly moet je nu eerdaags naar het ziekenhuis? Of pas nadat je je menstruatie heb gehad?

Gaat iedereen nog op vakantie zodat je gedachten even ergens anders naar uit kan?

Heel veel afwacht succes allemaal (L) duim voor jullie
 
Hey Avb, dat is inderdaad een korte cyclus. Nou hopelijk kun je dit weekend testen. Ik moet helaas pas 24 juli naar het ziekenhuis, maar lief dat je vraagt. Dat was de eerst volgende mogelijkheid. Als mijn ongesteldheid nu zou doorzetten dan heb ik 26 juli mijn volgende vruchtbare periode. En dan ben ik denk ik nog herstellende, dus geen ronde 3 voor mij. Ik ga op 31 juli voor 1 week met mijn werk weg. Daarna nog 3 weekjes werken en dan gaan wij zelf op vakantie. Dus ik ben blij dat ik er zowel noodgedwongen als door heel veel afleiding even niet meer mee bezig hoef je zijn. Maar dan moet ik wel eerst duidelijkheid krijgen over deze ronde ? ben er wel aan toe om er even niet mee bezig te zijn.

Hoe is dat bij jullie allemaal, zijn jullie er gelaten onder of toch ook stiekem de hele dag mee bezig?
 
Wat apart dat jullie ook klachten kregen van foliumzuur!! En dat terwijl er op internet nauwelijks iets over is te vinden! Ik ben echt blij dat gravitamon wel gaat bij mij.
@avb: ik zit vandaag op dag 36! Niet ongesteld en geen klachten. Ik wil dit weekend weer gaan testen. En als hij dan weer negatief is kan ik toch wel echt zeggen dat ik niet zwanger ben toch???? Ik ga nog niet starten met ovulatie testen. Dat gaat me nu nog even te ver. Het is pas poging 1. Ik denk dat als ik die testen ga doen, ik helemaal gestresst raak en eraan blijf denken. Ik wil dat pas gaan doen na een half jaar ofzo. Wij gaan niet op vakantie maar lekker klussen in huis! (Ja echt klussen...schilderen enzo haha) kun je je gedachten ook lekker mee verzetten!
En jij?

Voor de vakantiegangers: alvast een fijne vakantie en iedereen veel succes!!!
 
Terug
Bovenaan